حمله به مرکز پشتیبانی سفارت آمریکا در فرودگاه بغداد/ توقف پروازهای فرودگاه تکذیب شد

حمله به مرکز پشتیبانی سفارت آمریکا در فرودگاه بغداد/ توقف پروازهای فرودگاه تکذیب شد
چهارشنبه 21 شهريور 1403 - 08:28

رسانه‌های عراقی به نقل از منابع امنیتی از حمله به مرکز لجستیکی وابسته به سفارت آمریکا در داخل فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر دادند.

العالم - عراق
‌به گزارش عربی 21، منابع امنیتی عراق گفتند: در این حمله - که هنوز معلوم نیست با موشک صورت گرفته یا راکت - نقطه‌ای نزدیک به مرکز پشتیبانی لجستیک وابسته به سفارت آمریکا در داخل فرودگاه بین‌المللی بغداد هدف قرار‌گرفته است.
به دنبال وقوع این حادثه، جعفر الحسینی، سخنگوی گردان حزب الله عراق صبح امروز (چهارشنبه) حمله موشکی به فرودگاه بغداد را "مشکوک" خواند.
‌الحسینی گفت: "حمله به فرودگاه بغداد در این زمان، کار عناصر مشکوک است و هدف از آن، تحت شعاع قراردادن سفر رئیس‌جمهور ایران به عراق است. ما از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم عناصر دخیل در این حمله را شناسایی کنند".

در همین حال خبرنگار العالم در عراق گزارش داد: منابع رسانه ای امنیتی عراق توقف ترافیک هوایی در فرودگاه بغداد را به دنبال وقوع انفجار تکذیب و خاطرنشان کرد: انفجاری که در بخشی از فرودگاه بغداد تحت اشغال ائتلاف بین المللی رخ داد، بر ترافیک هوایی تاثیری نداشته است.
مسعود پزشکیان رییس جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳) در راس هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی، در سفر رسمی سه روزه عازم عراق شد.

پربیننده ترین خبرها