اولین اظهار نظر یحیی سنوار درباره پیروزی رئیس‌جمهور الجزایر

اولین اظهار نظر یحیی سنوار درباره پیروزی رئیس‌جمهور الجزایر
چهارشنبه 21 شهريور 1403 - 09:55

یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تبریک پیروزی عبد المجید تبون، در انتخابات ریاست‌جمهوری الجزایر، برای او آرزوی موفقیت در خدمت به ملت اصیل و شریف الجزایر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سنوار نوشت که پیام خود را در سایه جانفشانی‌های قهرمانانه‌ای که ملت و مقاومت فلسطین با شجاعت و ایستادگی در عملیات طوفان الاقصی خود نشان می‌دهند، صادر می‌کند؛ ملتی که گرفتار نسل‌کشی و وحشی‌گری‌های اشغالگران نازیسم و صهیونیسمی هستند که با تمامی مظاهر زندگی دشمنی کرده و انسانیت را در باریکه غزه به خاک و خون می‌کشند و به برادران ما در کرانه باختری و قدس و دیگر مناطق اشغالی حمله ور می شوند و قوانین و مقررات بین‌المللی را نادیده می‌گیرند.
رئیس جنبش حماس ضمن قدردانی از نقش الجزایر و حضور در کنار ملت فلسطین و دفاع از حقوق آن در محافل بین‌المللی ابراز امیدواری کرد که این حمایت و پشتیبانی با شدت و قدرت بیشتری در تمامی عرصه‌ها ادامه پیدا کند تا مقاومت و پایداری فلسطینیان تقویت شده و به توقف حملات وحشیانه و سرکوب اشغالگری و تحقق آرمان ملت فلسطین در آزادسازی اراضی آن منجر شود.
عبد المجید تبون در انتخابات ریاست‌جمهوری الجزایر با کسب ٩٤ و ٦۵ درصد از‌ آرا برای دومین دور پیاپی رئیس‌جمهور این کشور شد.

پربیننده ترین خبرها