گزارش العالم:

حمله نظامیان صهیونیست با لباس زنانه به یک بیمارستان در کرانه باختری +فیلم

پنج‌شنبه 22 شهريور 1403 - 14:35

نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی در لباس زنانه به بیمارستان محمود عباس در شهرک حلحول نزدیک شهر الخلیل در کرانه باختری فلسطین حمله کرده و یک مجروح را که تحت درمان بود، با خود بردند.

العالم - فلسطین اشغالی

فارس صرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین، گزارش داد: عملیات رژیم صهیونیستی در شهر‌های مختلف کرانه باختری با افت‌و‌خیز‌های بسیار همچنان ادامه‌دارد.

بنابر این گزارش، نظامیان صهیونیست صبح امروز (پنجشنبه) یک شهروند فلسطینی را در اردوگاه الفرعه در جنوب شهر اشغال شده طوباس درکرانه باختری فلسطین به شهادت رساندند. منابع بیمارستانی اعلام کردند این شهروند، سفیان فایز عبد الجواد نام داشت. او ٤٦‌ساله بود و بر اثر اصابت گلوله یک تک تیرانداز اسرائیلی به قلبش در جریان حمله اشغالگران به این اردوگاه به شهادت رسید.
‌بنابر گزارش خبرنگار العالم، نظامیان صهیونیستی در تعقیب نیروهای فلسطینی به تعداد زیادی از منازل شهروندان در این اردوگاه حمله کردند.
‌براساس این گزارش، در جنوب کرانه باختری و به طور مشخص در شهرک حلحول نزدیک شهر الخلیل نیز گروه زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان محمود عباس را محاصره کردند سپس شماری از نیرو‌های ویژه رژیم با لباس زنانه وارد بیمارستان شده و یک مجروح را که تحت درمان بود، با خود بردند.

پربیننده ترین خبرها