گزارش العالم از عملیات جدید حزب الله در پاسخ به حملات "اسرائیل" + فیلم

پنج‌شنبه 22 شهريور 1403 - 16:35

خبرنگار شبکه خبری العالم مستقر در جنوب لبنان امروز چهارشنبه در گزارشی جدیدترین عملیات رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به تجاوزگری این رژیم تشریح کرد.

العالم - لبنان

«حسین عزالدین» خبرنگار العالم در گزارش میدانی خود گفت: مقاومت اسلامی لبنان به عملیات های خود علیه پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین در پاسخ به حملات تجاوزگرانه توپخانه ای و هوایی این رژیم به روستاهای جنوب لبنان ادامه می دهد.

وی افزود: در همین راستا، رزمندگان مقاومت امروز پنجشنبه عملیات جدیدی را علیه پایگاه الجرداح در منطقه الظهیره در بخش غربی شمال فلسطین اشغالی و عملیات دیگری را علیه پایگاه بیاض بلیده رژیم صهیونیستی انجام دادند.

به گفته خبرنگار العالم، این عملیات ها در پاسخ به حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک مارون الراس و حمله واحد توپخانه این رژیم به اطراف شهرک علما الشعب و اطراف غربی شهرک عیتا الشعب در جنوب لبنان صورت گرفت.

خبرنگار العالم با اشاره به بیش از 46 حمله تجاوزگرانه ارتش رژیم صهیونیستی از دیروز چهارشنبه تا بامداد امروز پنجشنبه به برخی روستاها در عمق جنوب لبنان و اطراف آنها و نیز حملات شب گذشته بویژه به شهرک البیاضه در نزدیک منطقه الناقوره در جنوب لبنان و شهادت دو برادر 12 و 17 ساله بر اثر آن گفت: شاید این حملات فشرده نشان از آن دارد که ما با تحولات و مرحله جدیدی روبرو هستیم.

وی در همین ارتباط افزود: هواپیماهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز پنجشنبه در آسمان منطقه جنوب لبنان درحال پرواز هستند و تمام شب گذشته تا این لحظه نیز پهپادهای این رژیم نیز به پرواز خود در این منطقه ادامه می دهند.

پربیننده ترین خبرها