انصارالله: عملیات اسرائیل علیه لبنان جنایت جنگی تمام عیار است

انصارالله: عملیات اسرائیل علیه لبنان جنایت جنگی تمام عیار است
پنج‌شنبه 29 شهريور 1403 - 03:30

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات رژیم صهیونیستی علیه لبنان جنایت جنگی تمام عیار است.

العالم-یمن

دفتر سیاسی انصارالله یمن عملیات رژیم صهیونیستی علیه لبنان که منجر به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان این کشور شد را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تداوم این جنایات رژیم صهیونیستی چه در غزه و یا لبنان در سایه حمایت و پشتیبانی آمریکا از این رژیم در همه سطوح انجام می‌شود.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تاکید کرده است که مقاومت اسلامی لبنان بهای مواضع ایمانی و اخلاقی شجاعانه خود در پشتیبانی از مردم فلسطین و مقاومت غزه را می‌پردازد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حزب‌الله تلفات و خسارات بسیاری به دشمن اسرائیلی وارد کرده و این نوع جنایات دشمن بیانگر حجم ورشکستگی و ناتوانی آنها در رویارویی نظامی مستقیم است.

انصارالله افزوده است: ما همبستگی کامل خود را با مردم لبنان و حق مقاومت در پاسخگویی به این تشدید تنش خطرناک را اعلام می‌کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است: ما کاملا به قدرت لبنان و حزب الله در رویارویی با این تشدید تنش فارغ از چالش‌ها و پیامدهای آن اعتماد داریم.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی انصارالله آمده است: این تجاوز نخواهد توانست مانع از تداوم محور قدس و جهاد و مقاومت در پشتیبانی از مردم فلسطین و یاری رساندن به مساله عادلانه آن شود.

منابع خبری عصر چهارشنبه از وقوع انفجارهای جدید در ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق دیگر لبنان مشابه انفجارهای روز سه‌شنبه در این کشور خبر دادند.

برخی رسانه‌ها نیز گزارش دادند که دستگاه‌هایی که امروز در نقاط مختلف لبنان منفجر شدند از نوع «ICOM V ۸۲» بوده که موساد مانند روش منفجر کردن پیجرها، در این دستگاه‌ها نیز مواد منفجره کار گذاشته بود.

پربیننده ترین خبرها