شهادت ۵ نیروی حزب الله

شهادت ۵ نیروی حزب الله
پنج‌شنبه 29 شهريور 1403 - 14:45

مقاومت اسلامی لبنان از شهادت پنج نیروی خود در راه جهاد برای قدس خبر داد.

العالم ـ لبنان

حزب الله لبنان روز پنجشنبه از شهادت پنج نیروی خود در راه جهاد برای قدس خبر داد و اسامی شهدای خود را نیز اعلام کرد.

مقاومت اسلامی لبنان از شهادت «نظیر یوسف نون، فضل الله شحاده مشیک، حسین علی علی امهز، بسام حسین فتونی، جعفر احمد الحسین» در راه جهاد برای قدس خبر داد.

رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه (27 شهریور ماه) در اقدامی جنایتکارانه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد.

خاطرنشان می شود که پس از انفجارهای روز سه شنبه دستگاهای ارتباطی پیجر در لبنان، عصر چهارشنبه (28 شهریور ماه)‌ در موج دوم انفجار دستگاه‌های ارتباطی صدای چندین انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت و تعدادی دیگر از مناطق لبنان شنیده شد.

وزیر بهداشت موقت لبنان صبح امروز با اعلام آخرین آمار تلفات حمله تروریستی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بر اثر انفجار تجهیزات ارتباطی طی دو روز گذشته، بر اساس آمار وزارت بهداشت، 32 نفر شهید و هزاران لبنانی زخمی شده اند.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته و زخمی شدن ۱۲ صهیونیست در حملات موشکی و پهپادی امروز حزب الله به الجلیل خبر دادند.

این رسانه ها به حمله دقایقی قبل به بیت هیلل اشاره کردند.

حزب الله در بیانیه ای در این باره اعلام کرد که با چند پهپاد انتحاری آشیانه توپخانه دشمن در بیت هلل و محل استقرار افسران و نظامیان صهیونیست را درهم کوبیده است.

مقاومت اسلامی اعلام کرد که با پهپاد انتحاری مقر تازه احداث شده تیپ غربی در یعرا را با دقت هدف قرار داده است.

لحظاتی قبل نیز برای دومین بار یک هدف نظامی در اصبع الجلیل از سوی حزب الله هدف قرار گرفت.

حزب الله لبنان صبح امروز نیز از حمله به یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی و کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان اشغالگر خبر داد.

منابع عربی نیز گزارش دادند که یک خودرو در منطقه میان «کریات شمونا و مسکاف عام» هدف قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی هم از حادثه سخت در شمال خبر دادند و به درخواست اعزام بالگرد و نیز اعزام هفت آمبولانس به منطقه اشاره کردند. این منابع با اشاره به زخمی شدن ۶ صهیونیست از قطع امید از یکی از مجروحان خبر داده و جراحت دیگر زخمی ها را نیز خطرناک توصیف کردند.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی صهیونیست در جریان حمله حزب الله به پایگاه المرج خبر دادند.

پربیننده ترین خبرها