انفجار پیچرها؛ انتقام حزب‌الله از "اسرائیل" چگونه و در چه زمانی انجام خواهد شد؟!

انفجار پیچرها؛ انتقام حزب‌الله از
پنج‌شنبه 29 شهريور 1403 - 20:56

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امروز خود با اشاره به اینکه «اسرائیل خطوط قرمز را رد کرده و آنچه انجام داد، در سطح اعلام جنگ است» گفت: پاسخ به این عملیات تروریستی [انفجار پیجرها] حتمی است.

العالم - لبنان

عصر سه‌شنبه ۲۷ شهریور ماه هزاران دستگاه ارتباطی (پیجر) در لبنان منفجر شد، عملیاتی که از سوی اشغالگران صهیونیست با هدف متوقف کردن سلسله حمایت‌های حزب‌الله لبنان از مردم غزه صورت گرفت، همچنین یک روز بعد مجددا این عملیات ترویستی تکرار شد.

بیشتر بخوانید پیجر چیست و چه کارایی دارد؟

حزب‌الله لبنان از ۸ اکتبر و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» با حملات موشکی به شمال سرزمین‌های اشغالی اقدام به حمایت از مردم باریکه غزه کرد و عملا اشغالگران باید همزمان در دو جبهه نبرد می‌کردند.

بیشتر بخوانید چگونه پیجرها در لبنان منفجر شد؟! پاسخ به 8 سوال در خصوص انفجارها در بیروت

شمال سرزمین‌های اشغالی دیگر قابل سکونت نیست، امروز سیدحسن نصرالله اقدامات حزب الله را اینگونه توصیف کرد:‌ جبهه لبنان، یکی از مهمترین عوامل فشار بر دشمن است و یکی از مهمترین ابزارهای مذاکره‌ است که در اختیار گروه‌های مقاومت فلسطین قرار دارد، معاون رئیس ستاد ارتش صهیونیستی گفته است که اوضاع در جبهه شمال یک شکست تاریخی برای اسرائیل است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در خصوص «انفجار پیجرها» گفت:‌ کشتار سه‌‌شنبه و چهارشنبه یک جنایت جنگی است و اعلام جنگ علیه لبنان است، رژیم به‌دنبال به شهادت رساندن هزاران نفر در لبنان بوده است و این جنایت نیز در کارنامه سیاه آن‌ها ثبت شد، ما کمیته‌های تحقیق داخلی متعددی تشکیل دادیم و همه سناریوها، فرضیه‌ها و احتمالات را بررسی کردیم و به نتیجه تقریبا قطعی رسیدیم.

رژیم صهیونیستی برای جنایت اخیر قصاص خواهد شد

سیدحسن نصرالله درخصوص پاسخ به این جنایت نیز گفت: حوادث روزهای سه شنبه و چهارشنبه با قصاص منصفانه و حسابرسی سخت و کوبنده مواجه خواهد شد؛ من از زمان و مکان مشخصی برای پاسخ به دشمن صحبت نخواهم کرد.

وی افزود: خبر قطعی همان چیزی است که خواهید دید، نه آن چیزی که می شنوید، زیرا ما در دقیق ترین، حساس‌ترین و عمیق‌ترین بخش از نبرد هستیم.

سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان نشان می‌دهد حزب‌الله لبنان ضمن بررسی دقیق علت حادثه به دنبال پاسخی محکم به اقدام تروریستی اشغالگران است.

پربیننده ترین خبرها