یادداشت مفتی عمان در تجلیل از قدرت نظامی انصارالله

یادداشت مفتی عمان در تجلیل از قدرت نظامی انصارالله
جمعه 30 شهريور 1403 - 10:28

تمجید مفتی عمان در پلتفرم ایکس از توانمندی‌های نظامی جنبش انصارالله یمن، واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

ا‌لعالم - عمان
"احمد الخلیلی" مفتی کل سلطان‌نشین عمان در صفحه شخصی خود در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) با تجلیل از توانمندی‌های نظامی ارتش یمن نوشت: "ارتقای توانمندی‌های نظامی کشور دوست و برادر یمن به طوری که توانسته است ثبات رژیم صهیونیستی را از بین ببرد، مایه افتخار و غرور است. این حد از رشد و ارتقا بیانگر برنامه‌ریزی و اجرای صحیح و افزایش تجربیات است".



الخلیلی تصریح کرد: "به جان خودم، اگر پول یمن در کلوب‌های قمار و میخانه‌ها خرج می‌شد هرگز چنین افتخارات و چنین دستاورد‌های عظیمی که چشم حسودان را کور کرده است به بار نمی‌آمد. چشم کشور برادر یمن از این همه پیروزی روشن باد. به پیشرفت‌هایتان ادامه دهید. "

وی در پایان خاطرنشان کرد: "ما هنوز هم بر ضرورت همبستگی ملی در یمن و وحدت همه اقشار در این کشور تاکید می‌کنیم زیرا وحدت، قدرت و پیروزی است و تفرقه، ضعف و شکست".

این یادداشت مورد استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار‌ گرفته است و برخی منتقدان ادعا کرده‌اند که جنبش انصارالله نماینده مردم و ارتش یمن نیست!

پربیننده ترین خبرها