قدردانی ائتلاف مقاومت فلسطین از سید حسن نصر الله

قدردانی ائتلاف مقاومت فلسطین از سید حسن نصر الله
جمعه 30 شهريور 1403 - 14:02

ائتلاف نیرو‌های مقاومت فلسطین با تجلیل از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان، از مواضع اصولی و ثابت و قاطع او و نقش مهم این جنبش در جبهه پشتیبانی و حمایت از مقاومت غزه قدردانی کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

"خالد عبد المجید" از رهبران ائتلاف نیرو‌های مقاومت فلسطین در مصاحبه مطبوعاتی از مواضع اصولی و ثابت سید حسن نصر الله و مقاومت اسلامی لبنان و اراده پولادین آنها در مقابله با تلاش‌ها و نقشه‌های دشمن برای ایجاد شکاف در جبهه پشتیبانی مقاومت اسلامی لبنان از غزه و کرانه باختری قدردانی و از تاکید سید حسن نصر الله بر ضرورت ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی تا توقف جنایاتش علیه غزه و کرانه باختری تجلیل کرد.

عبد الجمید گفت: "مواضع اصولی و قاطع سید حسن نصر الله و مقاومت اسلامی لبنان، سیلی بزرگی به‌صورت نتانیاهو و رژیم صهیونیستی بود و این رژیم را از رسیدن به اهداف تجاوزات و جنایات الکترونیکی‌اش در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته ناکام گذاشت. "

وی همچنین از رشادت‌های حزب‌الله و نقش مهم و موثر مقاومت اسلامی لبنان در روند عملیات طوفان الاقصی و جنگ در غزه و کرانه باختری قدردانی کرد و گفت: "فداکاری و جانفشانی شهدای لبنانی که در این جنگ به شهادت رسیدند، همسو و همراه با خون شهدای مقاومت فلسطین در مسیر آزادی قدس و دفاع از مسجد الاقصی و آزادی فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی است".

پربیننده ترین خبرها