حماس و جهاد اسلامی شهادت فرمانده حزب الله را تسلیت گفتند

حماس و جهاد اسلامی شهادت فرمانده حزب الله را تسلیت گفتند
شنبه 31 شهريور 1403 - 05:15

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی بامداد شنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی جنبش حزب الله لبنان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت را تسلیت گفتند.

العالم - لبنان

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، حماس در بیانیه‌ای شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان حزب الله در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: عروج فرمانده بزرگ ابراهیم عقیل را به برادران حزب‌الله و مردم برادر لبنان تسلیت می‌گوئیم.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای شهادت سردار شهید ابراهیم عقیل در اثر تجاوز دشمن صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت را به امت عربی اسلامی تسلیت گفت.

در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: سردار شهید ابراهیم عقیل مظهر دلاوری و رشادت بود و ما او را به عنوان یک رهبر دلیر و یک مبارز جسور برای فلسطین و یک رهبر فرزانه می‌شناختیم که هر لحظه از زندگی خود را وقف آزادی اراضی اشغالی و دفاع از حیثیت امت اسلامی کرد.

حزب الله لبنان بامداد شنبه شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی خود را در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان تائید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۱۴ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

پربیننده ترین خبرها