گزارش العالم؛

تظاهرات مردم فلسطین در رام الله در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در لبنان+ویدئو

شنبه 31 شهريور 1403 - 22:42

ده‌ها فلسطینی در مرکز رام الله در کرانه باختری در حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در بیروت تظاهرات کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش روز شنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از رام الله، مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت در رام الله با در دست داشتن پرچم لبنان تظاهراتی در حمایت از مقاومت لبنان که اخیرا در معرض حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، برگزار کردند.

فلسطینی‌ها پرچم‌های لبنان را در مرکز رام الله به اهتزاز درآوردند و جنایات مستمر رژیم اسرائیل در لبنان از که سه شنبه گذشته تشدید شده است، را محکوم کردند و از مقاومت لبنان که شماری از رهبران خود را در راه آزادسازی قدس از دست داده اند، اعلام حمایت کردند.

حلمی الاعرج عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک در حاشیه این تظاهرات به خبرنگار العالم گفت: این تظاهرات برای اعلام وفاداری و همبستگی با شهدا و مجروحان لبنانی است که در تمام نبردها از هفت اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون در کنار ملت فلسطین ایستاده‌اند.

فلسطینی‌ها بر این عقیده‌اند که نتانیاهو با تجاوزات خود به لبنان، قصد دارد جبهه‌های پشتیبانی از فلسطین را از نبرد اصلی در باریکه غزه جدا کند، اما واکنش لبنان شوک‌آور بود؛ لبنان تاکید کرد که حمایت از غزه متوقف نخواهد شد مگر آنکه جنگ در باریکه غزه متوقف شود.

ولید الهودلی، مدیر مرکز مطالعات بیت المقدس نیز به العالم گفت: آنچه مهم است نزدیکی مواضع و وحدت ماست، باید موضع سیاسی یکپارچه داشته باشیم. در حال حاضر مقابله با این غده سرطانی که به خطری واقعی برای تمام امت اسلامی تبدیل شده است، ضرورت دارد.

پربیننده ترین خبرها