ادامه جستجو برای یافتن مفقودین حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت

يکشنبه 1 مهر 1403 - 14:41

تیم‌های امداد و نجات لبنان همچنان به تلاش خود برای جستجوی مفقودان حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت ادامه می‌دهد. برخی ساختمان‌های اطراف هم آسیب‌های جدی دیده‌اند و برخی از آنها تخلیه شده‌اند. ارتش نیز در اطراف این منطقه، حلقه امنیتی ایجاد کرده است.

العالم - لبنان

با ادامه عملیات آواربرداری از محل حمله رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت، تعداد شهدا به ٤۵ نفر و تعداد مجروحان به ٧٠ نفر رسید و با‌توجه‌به اینکه بیش از ٢٠ نفر هنوز زیر آوار مانده‌اند، این آمار افزایش می‌یابد. وزیر بهداشت لبنان هم گفت از وجود پیکر‌های شناسایی نشده خبر داد.

هادی القبیسی، تحلیلگر سیاسی گفت: "لبنان و مقاومت می‌دانند که جنگ با این رژیم و حامیانش، جنگ راحتی نیست و هیچ جنگی بی‌هزینه نیست. اما این هزینه‌ها و قربانی در راه ادامه بقا و حفظ موجودیت و مهار وحشگری دشمن در غزه اجتناب‌ناپذیر است".

هیئتی از دولت لبنان از محل حمله بازدید کرد. علی حمیه، وزیر مشاغل لبنان گفت این حمله در‌ واقع لگدکوب کردن همه قوانین بین‌المللی و شرافت و انسانیت است.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به این حمله دیروز شنبه مناطق شمالی فلسطین اشغالی را موشک‌باران کردند.

عمر نشابه، کارشناس مسائل حقوقی گفت: "رژیم صهیونیستی از هیچ ترفندی برای سرپوش گذاشتن شکست خود در جنگ فروگذار نمی‌کند. این رژیم امروز آماده است تا دامنه جنایات هولناک خود را گسترش دهد. این جنایات دشمن حقیر و ترسویی است که نمی‌خواهد در جنوب لبنان رو در رو با مقاومت اسلامی که در اوج آمادگی است بجنگد. "
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی، با مشارکت گسترده مردم برگزار شد. در این مراسم پیکر شهید ابراهیم عقیل معروف به حاج عبد القادر و تعدادی از همرزمانش بعد از ظهر امروز یک شنبه در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار می‌شود.

پربیننده ترین خبرها