جنایت بمباران رژیم صهیونیستی؛

پیکر دو کودک از آوار ضاحیه بیروت خارج شد؛ افزایش شمار شهدا به ۵۰ نفر

پیکر دو کودک از آوار ضاحیه بیروت خارج شد؛ افزایش شمار شهدا به ۵۰ نفر
يکشنبه 1 مهر 1403 - 21:22

با خارج شدن پیکرهای دو کودک شهید از زیر آوار محل حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، شمار شهدای این جنایت اشغالگران به ۵۰ شهید افزایش یافت و ۱۱ تن همچنان مفقود الاثر هستند.

العالم - لبنان

به گزارش رسانه‌های لبنان، دفاع مدنی این کشور با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد شمار قربانیان حمله روز جمعه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به ۵۰ شهید افزایش یافت.

دفاع مدنی لبنان همچنین تاکید کرد تاکنون از سرنوشت ۱۱ مفقود الاثر این حمله جنایتکارانه خبری در دست نیست.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت تعدادی از شهروندان لبنانی از جمله ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

رژیم صهیونیستی همچنین طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.

پربیننده ترین خبرها