لحظه به لحظه با جنگ غزه در 353مین روز/ قتل عام کودکان در دیرالبلاح و بمباران آوارگان در اردوگاه النصیرات

لحظه به لحظه با جنگ غزه در 353مین روز/ قتل عام کودکان در دیرالبلاح و بمباران آوارگان در اردوگاه النصیرات
دوشنبه 2 مهر 1403 - 08:17

جنگنده های رژیم اشغالگر در 353مین روز حملات خود بامداد امروز (دوشنبه) منطقه مسکونی در نزدیکی بیمارستان «شهداء الاقصی» در دیرالبلح در مرکز باریکه غزه را بمباران کردندکه یک مادر و چهار فرزندش شهید شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه های فلسطینی اعلام کردند: پنج شهید از جمله چهار کودک در بمباران خانه آنها در نزدیکی بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلاح در مرکز باریکه غزه به شهادت رسیدند.
بنابر گزارش عربی 21، این منابع خاطرنشان کردند: جنگنده های رژیم صهیونیستی یک کلاس درس را در طبقه آخر مدرسه خالد بن الولید که محل اسکان آوارگان اردوگاه النصیرات است هدف قرار دادند که بر اثر آن 3 فلسطینی شهید و شماری نیز مجروح شدند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته برای سومین بار گلوله باران شدید خود را در محله های جنوب غربی شهر غزه تجدید کرد.

بنابر گزارش رسانه ها، تانک ها و توپخانه رژیم اشغالگر مناطقی در جنوب شهر غزه را هدف قرار دادند.

جنگ جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه دوازدهمین ماه خود را در حالی‌ سپری می‌کند که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌ و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کردند اما تاکنون به علت کارشکنی تل آویو به نتیجه‌ای نرسیده است.

لحظه به لحظه با 353مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری:

08:52 | جنایت علیه کودکان در "دیر البلح" به روایت تصاویر

دیر

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که در جریان حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دیر البلح در مرکز باریکه غزه پنج فلسطینی از جمله ۴ کودک به شهادت رسیدند.

08:18 | در پی حملات تجاوزکارانه بامداد امروز رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه دیرالبلح 5 فلسطینی از جمله 4 کودک پس از بمباران یک منزل مسکونی در مجاورت بیمارستان شهدای الاقصی به شهادت رسیدند.

07:56 | روایت اسرای فلسطینی از شکنجه و تحقیر در بازداشتگاه های رژیم صهیونیستی

روایت

گزارش شبکه خبری العالم :

دو آزاده فلسطینی از اردوگاه الفوار در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری درگفت و گو با العالم روایت اسارت، شکنجه و رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی نیروهای رژیم صهیونیستی را بازگو کردند.

جزئیات بیشتر

07:20 | غزه در حال غرق شدن است

در پی بارش شدید باران در بخش مرکزی باریکه غزه ، جایی که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی همچنان به حملات وحشیانه خود ادامه می‌دهند؛ آب باران و آب فاضلاب وارد چادرها و محل اسکان آوارگان شده و شرایط را برای آوارگان فلسطینی سخت‌ترکرده است.

در همین راستا محمود نعیم عباس کاریکاتوریست فلسطینی ساكن باريكه غزه با انتشار کاریکاتوری با عنوان : « غزه در حال غرق شدن است » توجه افکار عمومی را به این مسئله جلب کرد.

(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها