خبرنگار العالم گزارش داد؛

بیانیه آیت الله سیستانی نقطه عطف جدیدی برای مقاومت عراق است

دوشنبه 2 مهر 1403 - 21:02

خبرنگار شبکه خبری العالم در بغداد گزارش داد که بیانیه آیت‌الله سیستانی درباره لبنان بیانیه‌ای مهم و تاریخی بوده و نقطه عطفی جدید برای مقاومت عراق محسوب می‌شود.

العالمعراق

خبرنگار العالم تصریح کرد: آیت‌الله سیستانی در بیانیه خود درباره لبنان، خواستار همبستگی آشکار با مردم لبنان و حمایت از آنان در برابر تجاوزات صهیونیستی و تلاش برای توقف تجاوز اسرائیلی و کاهش رنج مردم لبنان شده است.

بنا به این گزارش، بیانیه آیت‌الله سیستانی نه‌فقط دعوت از مردم عراق بلکه دعوت از تمام مسلمانان برای پیوستن به این‌روند است.

خبرنگار شبکه خبری العالم این بیانیه را نقطه عطف جدیدی در زمینه حمایت مردم عراق و مسلمانان از ایستادگی مردم لبنان در برابر تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها به این کشور دانست.

وی تصریح کرد: در سه روز گذشته مواضع و بیانیه‌های مهمی از سوی همه نیرو‌های سیاسی به‌ویژه رهبران مقاومت اسلامی عراق مانند عصائب الحق، کتائب حزب الله، سید الشهداء و حزب الدعوه در زمینه حمایت از لبنان مطرح‌شده است مانند شیخ قیس خزعلی که گفت رزمندگان عراقی سربازان تحت امر سید حسن نصرالله هستند.

این گزارش حاکیست: مقاومت عراق قبل از این نیز با ارسال پهپاد حمایت خود را از مقاومت غزه اعلام کرد اما الان نقطه عطف جدیدی ایجاد شده که همان موضوع اعزام نیرو‌های مقاومت عراق به لبنان برای بازدارندگی در برابر طمع‌ورزی‌ها و توطئه‌های اسرائیلی در زمینه حمله به جنوب لبنان و دفاع از برادران‌شان در لبنان است.

خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: در سه روز گذشته شاهد تشدید تنش از جبهه عراق در حمایت از لبنان و فلسطین با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به طرف پایگاه‌های اسرائیلی بودیم که ثابت می‌کند مقاومت به حمایت از مردم فلسطین و لبنان ادامه می‌دهد.

گزارش افزود: بیانیه مرجعیت عراق انگیزه بزرگی برای مردم عراق جهت مشارکت بیشتر در دفاع از لبنان است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها