چه کسانی در حمله به ساختمان واقع در حومه جنوبی بیروت هدف قرار گرفتند؟

سه شنبه 3 مهر 1403 - 22:07

دوربین شبکه خبری العالم آثار ویرانی های ناشی از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به یک ساختمان 6 طبقه مسکونی را که 3 طبقه آن به طور کامل ویران شده در منطقه غبیری واقع در حومه جنوبی بیروت پایتخت لبنان رصد کرد .

العالم ـ لبنان

به گزارش خبرنگار العالم که در محل حادثه ودر مقابل ساختمانی که تا حدی فرو ریخته و عملیات امداد و نجات و آواربرداری در آنجا از سوی نهادهای ذی صلاح هنوز برقرار بود؛ حضور پیدا کرده بود وبا توجه اینکه وزارت بهداشت لبنان در خصوص آمار کشته شدگان این حادثه تروریستی از 6 شهید و 15 زخمی صحبت به میان آورده بود، خبرنگارما افزود؛ هنوز هویت شهدا و مجروحان مشخص نشده است و منتظر اطلاعات رسمی از سوی حزب الله و دیگر نهاد ها هستیم.

این در حالیست که رسانه های عبری گزارش داده اند که هدف از این بمباران ، ترور فرمانده گروه موشکی حزب الله بوده ،اما تاکنون هیچ بیانیه ی رسمی در مورد فرد مورد نظر،از سوی این حزب منتشر نشده است.
خبرنگار ما خاطرنشان کرد که برخی منابع آگاه گفته اند به زودی بیانیه ای از سوی حزب الله مبنی بر مشخص شدن ماهیت حمله و افرادی که در این حمله مورد سوء قصد قرار گرفته اند صادر خواهد شد و در نهایت بطور رسمی هویت شهدا و مجروحان اعلام خواهد شد، اما لازم به ذکر است که باتوجه به اینکه ساختمان مسکونی در این حمله هدف قرارگرفته به طبع افراد غیرنظامی نیز در بین شهدا و مجروحان بوده اند.

پربیننده ترین خبرها