گزارش میدانی العالم از جنایت اشغالگران در هدف قرار دادن یک ساختمان مسکونی در لبنان

سه شنبه 3 مهر 1403 - 22:58

دوربین شبکه خبری العالم در منطقه بقاع لبنان در فاصله بسیار نزدیک به ویرانی های ناشی از یک ساختمان مسکونی دو طبقه که از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مورد اصابت قرارگرفته حضور پیدا کرد و در آتش سوختن این ساختمان را به تصویر کشید.

العالم ـ لبنان

خبرنگار العالم ضمن این پوشش خبری خاطرنشان کرد که همچنان دود از تمام ساختمان هایی که توسط جنگنده‌های اشغالگران رژیم صهیونیستی بمباران شده‌اند، بر می‌خیزد و آسمان لبنان را سیاه پوش کرده است، همچنین بوی باروت و گلوله در تمامی این اماکن پیچده است.

خبرنگار ما با اشاره به اینکه این ساختمان هدف هیچ عملیات تروری نبوده است ، چراکه ساکنان آن افراد غیرنظامی هستند وهیچ ارتباطی با هیچ سازمانی ندارند، خاطرنشان کرد: این حادثه نشان دهنده عمق وحشیگری صهیونیست های جنایتکار است؛که به عمد عمداً قصد کشتن غیرنظامیان بی گناه و بی دفاع را داردند.

همچنین وی تاکید کرد ،که تیم های امداد ونجات بلافاصله در محل حاضر شده و در صدد کنترل آتشی که در اثر بمباران صهیونیست ها به وجود آمده بود،برآمدند.

از سوی دیگر ناظر حقوق بشر «اروپا ـ مدیترانه» که یک نهاد غیردولتی مستقر در ژنومی باشد، عمیقا نگرانی خود را از جنایات ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان، وبدون هشدار قبلی در مناطق مسکونی لبنان، ابراز کرد.

یاد آور می شود ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از روز گذشته بیش از 330 حمله به بیش از 117 روستا و شهرک در جنوب لبنان و مناطق مختلف بقاع که ساکنان غیرنظامی دارد انجام داده وتاکنون منجر به شهادت 585 غیرنظامی ، از جمله 50 کودک و 94 زن، شده است

پربیننده ترین خبرها