حمدان:‌ اشغالگران بدون حمایت آمریکا در برابر مقاومت در فلسطین و لبنان دوام نخواهند آورد

حمدان:‌ اشغالگران بدون حمایت آمریکا در برابر مقاومت در فلسطین و لبنان دوام نخواهند آورد
پنج‌شنبه 5 مهر 1403 - 21:31

رهبر ارشد حماس در گفتگو با رسانه لبنانی در خصوص حملات اشغالگران لبنان اظهار داشت:‌ آمریکا در جنایات رژیم اشغالگر شریک است و در عین حال ادعا می‌کند که برای رسیدن به آرامش و ثبات تلاش می‌کند.

العالم - لبنان

اسامه حمدان، از رهبران ارشد حماس در گفتگو با المیادین گفت: نظام بین‌الملل به اصلاح نیاز دارد زیرا ناتوان شده است و کسانی که آن را فلج کرده‌اند باید بدانند که نظام بین‌المللی در آستانه فروپاشی است.

وی افزود:‌ نتانیاهو به دنبال آن است که جهان آنچه را که در غزه اتفاق می‌افتد، فراموش کند؛ گسترش حملات به لبنان نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی، جنایتکار است، ما در یک نبرد هستیم. تعداد شهدا و مجروحان در لبنان بر اثر حملات اشغالگران، نشان می‌دهد که دشمن یکی است.

اسامه حمدان خاطرنشان کرد که کسانی که فکر می‌کنند راه حل، عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی است، در نهایت هزینه‌ گزافی پرداخت خواهند کرد، آمریکا مسئول وقوع جنگ فراگیر در منطقه است.

رهبر ارشد حماس یادآور شد که به مبارزان مقاومت در لبنان درود می‌فرستم و می‌گویم غزه با حمایت و پشتیبانی آنها پیروز خواهد شد، رژیم اشغالگر تلاش می‌کند بر روحیه مقاومت لبنان و مردم آن تأثیر بگذارد و از تعهدات خود در برابر جامعه بین‌المللی شانه خالی کند.

وی خاطرنشان کرد که من فکر نمی‌کنم مقاومت لبنان از اقدام «اسرائیل» غافلگیر شده باشد و ما را هم نیز شگفت‌زده نکرد، آمریکا در جنایات رژیم اشغالگر شریک است و در عین حال ادعا می‌کند که برای رسیدن به آرامش و ثبات تلاش می‌کند.

اسامه حمدان یادآور شد که اشغالگران بدون حمایت آمریکا در برابر مقاومت در فلسطین و لبنان دوام نخواهند آورد.

پربیننده ترین خبرها