گزارش العالم از مراسم بزرگداشت شهدا در دمشق و پیام وحدت جبهه‌های مقاومت به صهیونیست‌ها

پنج‌شنبه 5 مهر 1403 - 22:44

به گزارش العالم، گروه‌های مقاومت فلسطین در دمشق مراسم یادبودی برای سه تن از رهبران مقاومت برگزار کردند که فداکاری‌های آنها کمک زیادی به تقویت مقاومت در منطقه نمود.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار العالم، مراسم یادبودی در دمشق برای تجلیل از فرماندهان شهید مقاومت فلسطین و لبنان برگزار شد که حامل پیام وحدت در مقابل تجاوزات مستمر اسرائیل در منطقه به ویژه علیه لبنان و غزه بود، در این برنامه سوریه تاکید نمود که تمام توان خود را برای حمایت از لبنان و فلسطین فراهم خواهد کرد.

یاسر شاهین یکی از اعضای بخش مرکزی حزب بعث سوریه، گفت: «مسئله فلسطین و مقاومت موضوع اصلی سوریه است و سوریه همواره از مقاومت حمایت کرده است. این دشمن وحشی صهیونیستی یک رژیم حرامزاده (نامشروع) است که در منطقه، کشورهای منطقه و کشورهای عربی به وجود آمده است و ان‌شاءالله از بین خواهد رفت.»

حسین علی اکبری سفیر ایران در دمشق نیز گفت: رژیم صهیونیستی با گسترش دامنه جنگ به دنبال نجات خود است و محور مقاومت و کشورهای جهان به دنبال پایان دادن به جنگ هستند.»

صهیونیست‌ها مدعی شدند که ظرف دو روز تمام ظرفیت‌های حزب‌الله را از بین برده‌اند، اما همه جهان نظاره‌گر این هستند که این جنبش به تدریج از ظرفیت‌های پیشرفته و مدرن خود استفاده کرد. سخنرانان این مراسم گفتند که فداکاری شهدا زمینه ساز پیروزی در غزه و لبنان گردید.

حاضران در جلسه بر اهمیت تبدیل تهدیدها به فرصت و تقویت محور مقاومت که با الهام از ایثار و رشادت فرماندهان شهید در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی ایستاده است، تاکید کردند.

خالد عبدالمجید دبیر ائتلاف جناح‌های مقاومت فلسطین گفت: ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و فرماندهان محور مقاومت، تاکید می‌کنیم که این یادواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دمشق در این جنگ جنون‌آمیز در حال وقوع در منطقه و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، مرکز محور مقاومت است و این فعالیت‌ها مؤید پیوند قوی بین همه طرف‌های محور مقاومت می‌باشد.»

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها