نتانیاهو: بدون خلع سلاح حماس، جنگ ادامه خواهد یافت!

نتانیاهو: بدون خلع سلاح حماس، جنگ ادامه خواهد یافت!
جمعه 6 مهر 1403 - 18:38

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که برای پایان یافتن جنگ در غزه، حماس باید تسلیم شود، سلاح‌هایش را کنار بگذارد و همه اسرا را آزاد کند. در غیر این صورت، نبرد ادامه خواهد یافت.

العالم ـ آمریکا

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ما خواستار غیرنظامی شدن نوار غزه هستیم و از تشکیل یک اداره مدنی در این باریکه حمایت می‌کنیم. همچنین اجازه نخواهیم داد حماس در غزه، هیچ نقشی داشته باشد.

وی افزود: در صورتی که حماس در نوار غزه باقی بماند، ضمن بازیابی تشکیلات و مسلح کردن مجدد نیروهایش، بار دیگر به اسرائیل حمله خواهد کرد. تا زمانی که ساکنان شهرک های صهیونیستی شمال سرزمین‌های اشغالی به آرامش برنگردند، آرام نخواهیم گرفت و اجازه نمی‌دهیم حزب‌الله در مرز بنشیند و هفتم اکتبر دیگری را برنامه‌ریزی کند.

نتانیاهو ادامه داد: سازمان ملل، یک سازمان تاریک است و دادستان دیوان بین‌المللی کیفری، یک شخص یهودستیز است و تظاهرکنندگان خارج از ساختمان سازمان ملل، ممکن است از ایران، کمک دریافت کرده باشند!

وی اظهارداشت: محمود عباس، دروغگو و یهودستیز است. وی حمله هفتم اکتبر را محکوم نکرده و از «تروریست‌ها» حمایت می‌کند و به جنگ دیپلماتیک علیه ما ادامه می‌دهد.

گفتنی است، در آستانه سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل، سران و اعضای هیأت‌های شماری از کشورهای جهان با سردادن شعار علیه وی و رژیم صهیونیستی، صحن علنی را ترک کردند.

.نتانیاهو با عصبانیت خطاب به مقامات کشورهای عضو سازمان ملل که همزمان با آغاز سخنان او، در حال ترک سالن بودند گفت: به شما نیازی نداریم. اسرائیل، با شدت و بدون هیچ گونه نیازی به کمک شما می‌جنگد و ما پیروز خواهیم شد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها