رسانه‌های عبری: دستور حمله بزرگ به حومه بیروت از نیویورک صادر شد+‌ عکس

رسانه‌های عبری: دستور حمله بزرگ به حومه بیروت از نیویورک صادر شد+‌ عکس
شنبه 7 مهر 1403 - 08:58

در پی حمله خونین رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، نخست‌وزیر این رژیم که برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده، سفرش را ناتمام رها کرد و تصمیم گرفت به تل‌آویو بازگردد.

العالم- فلسطین اشغالی

دفتر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارش کرد "بنیامین نتانیاهو" تصمیم گرفته سفرش به نیویورک را کوتاه کند و سفرش به تل‌آویو را یک روز به جلو بیندازد.

کانال ۱۳ تلویزیون عبری‌زبان اعلام کرد که نخست‌وزیر نتانیاهو از نیویورکِ آمریکا دستور حمله بزرگ به منطقه "حاره حریک" در ضاحیه جنوبی بیروت را صادر کرد.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تصویری از او را از داخل دفترش در مقر سازمان ملل در نیویورک، در لحظه صدور دستور عملیات نظامی علی ضاحیه جنوبی بیروت، منتشر کرد.

تصویری، که این دفتر در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده، نتانیاهو را نشان می‌دهد که روی صندلی نشسته و تلفن را در دست گرفته است. "لحظه اعلام دستور بمباران حومه جنوبی بیروت"، نیز ضمیمه این عکس شده است.

روزنامه "یدیعوت آحارونوت" نیز گزارش داد که هدف از حمله خشن به ضاحیه جنوبی بیروت، "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله بود.

هر دو این رسانه تأیید کردند که تل‌آویو "واشنگتن را چند دقیقه قبل از حمله به حومه جنوبی بیروت، در جریان این حمله قرار داد".

براساس آخرین آمار، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۴ ساختمان را در ضاحیه تخریب کرده‌اند و تاکنون ۲ لبنانی شهید و حدود ۵۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

پس از این حمله، نتانیاهو از نیویورک با سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی جلسه گذاشته و نتایج این حمله را بررسی کرد.

آخرین مطالب

پربیننده ترین خبرها