پیام وزیر خارجه ایران در پی شهادت سیدحسن نصرالله

 پیام وزیر خارجه ایران در پی شهادت سیدحسن نصرالله
شنبه 7 مهر 1403 - 17:57

وزیر امور خارجه در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله از سوی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: اکنون باید با وحشت نظاره‌گر تاثیر خون سید حسن نصرالله بر گسترش بیش از پیش مقاومت باشند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در پیام خود به مناسب شهادت دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی رهبران و فرماندهان حزب‌الله را به شهادت می‌رساند ولی شجره طیبه مقاومت از حیات و رشد باز نمی‌ایستد.

وی افزود: در مکتب اسلام، «شهادت» خود شاهدی است بر حقانیت آرمان و انگیزه‌ای است برای ادامه مسیر و محرکی است برای جذب مجاهدان. ندیدند که خون شهید سید عباس موسوی چگونه باعث تحکیم بیشتر حزب‌الله شد؟ اکنون باید با وحشت نظاره‌گر تاثیر خون سید حسن نصرالله بر گسترش بیش از پیش مقاومت باشند.شهادت گوارایش باد و رهش پر رهرو.

عرقی در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: اینجانب شهادت سید مقاومت و جمعی از یارانش به دست رژیم سفاک و منفور صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، امت اسلامی و مردم منطقه، مردم مقاوم و فهیم لبنان و ایران و همه اجزا و ارکان محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. بی تردید خون پاک شهدای مقاومت زمینه ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از لوث جنایتکاران صهیونیست خواهد بود. انشاالله.

پربیننده ترین خبرها