گزارش العالم از سایه اندوه بر ساکنان غزه بعد از شهادت سید حسن نصرالله + فیلم

يکشنبه 8 مهر 1403 - 21:22

ساکنان باریکه غزه به شدت از شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان مغموم و اندوهگین هستند.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم روز یکشنبه در گزارشی از غزه خاطرنشان کرد: خبر شهادت سید حسن نصرالله که همواره حامی مردم و مقاومت فلسطین بوده است، موجب اندوه و غم بسیار در اهالی باریکه غزه شده است. مشغول بودن ارتش اشغالگر به جبهه لبنان باعث نشده است که از ارتکاب جنایت و کشتار در مناطق مختلف باریکه غزه دست بردارد.

محمد ابوعبیده خبرنگار العالم در غزه گزارش داد: سید حسن نصرالله همواره حامی مردم و مقاومت فلسطین در مقابله با حملات تجاوزکارانه دشمن صهیونیست بوده است.

خبرنگار العالم با اشاره به حملات شدید هوایی و توپخانه ای رژیم اشغالگر به ساختمان ها ، مراکز و مدارس و پناهگاه هایی که هزاران فلسطینی آواره درآن جا پناه گرفته اند، خاطرنشان کرد: تعداد شهدای حملات رژیم اسرائیل به بیش از ۴۱ هزار و ۵۵۹ نفر و تعداد مجروحان به بیش از ۹۶ هزار نفر رسیده است و این تعداد رو به افزایش است.

بنابر این گزارش، لحظاتی پیش، جنگنده های صهیونیستی مدرسه ای را درمحله السلاطین در بیت لاهیا درشمال باریکه غزه که محل اسکان آوارگان بود، بمباران کردند که براثر این حمله، تعداد زیادی شهید و یا مجروح شدند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: تا این لحظه، آماری دقیقی از تعداد شهدا و مجروحان این حمله در دست نیست زیرا به علت وضعیت خطرناک موجود، نیروهای امدادی نتوانسته اند خود را به محل حمله برسانند و آمبولانس ها نیز در تلاش هستند تا به محل کشتار برسند.

پربیننده ترین خبرها