جزئیات حمله به الحدیده از زبان خبرنگار العالم + فیلم

يکشنبه 8 مهر 1403 - 21:58

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد که بندر نفتی رأس عیسی و انبارهای بندر الحدیده یمن ، آماج حملات جنگنده های صهیونیستی قرار گرفته است.

العالم یمن

زیاد الحسنی خبرنگار العالم در گزارش خود درباره حملات صهیونیست ها به استان الحدیده خاطرنشان کرد: تحرکات بیهوده صهیونیستها، ملت یمن را از مواضع خود در حمایت از آرمان فلسطین بازنخواهد داشت.

بنابر این گزارش، جنگنده های صهیونیستی با ۴ حمله هوایی به بندر نفتی رأس عیسی و با یک حمله به بندر الحدیده و انبارهای این بندر و با ۴ حمله نیروگاه برق استان الحدیده را هدف قرار دادند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: تلاش های رژیم صهیونیستی برای بازداشتن یمنی ها از مواضع خود در حمایت از فلسطینی ها بی فایده خواهد بود.

دراین گزارش آمده است که نیروهای یمنی با متجاوزان مقابله خواهند کرد و اهالی استان الحدیده ماموریت واکنش به تجاوزگری رژیم صهیونیستی را به نیروهای مسلح یمنی واگذار کرده اند.

خبرنگار العالم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از همان لحظه اول تعرض به سرزمین های اشغالی فلسطین شکست خورده است از سوی دیگر عزم و اراده یمنی ها با این حملات یا حملات سابق ، تضعیف نخواهد شد زیرا ملت یمن بیش از ده سال است که به علت مواضع خود درحمایت از آرمان و ملت فلسطین، با این گونه حملات و کشتارها مواجه است و تحت هیچ شرایطی از این حمایت دست برنخواهد داشت.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی با این گونه حملات تلاش می کند تا اراده آنان ملت یمن را تضعیف کند، ولی به خواست خداوند این حملات تاثیری بر یمنی ها نخواهد گذاشت و همه اهالی استان الحدیده در میدان شهر جمع شده اند تا نشان دهند که با وجود پرواز جنگنده های دشمن در آسمان این استان، بیم و هراسی از این حملات ندارند.

پربیننده ترین خبرها