آخرین جزئیات بمباران الحدیده / 4شهید و 33 زخمی در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی

يکشنبه 8 مهر 1403 - 20:39

منابع عربی از شهادت 4 نفر و زخمی شدن 33 شهروند یمنی تا این لحظه براثر شدیدترین بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف بندر الحدیده یمن خبر دادند.

العالم ـ یمن

منابع خبری از افزایش شمار زخمی های بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده به 33 نفر خبر دادند.

پیش از این الجزیره در خبری فوری به نقل از وزارت بهداشت یمن در باره تلفات حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور علام کرد: بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به شهر بندری الحدیده 4 یمنی شهید و 29 نفر دیگر تا این لحظه مجروح شده اند.

رسانه های صهیونیستی بمباران امروز شهر بندری الحدیده را شدیدترین حمله این رژیم علیه یمن از ابتدای جنگ علیه غزه عنوان کردند.

درهمین زمینه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم 10 بار بندر الحدیده را هدف قرار داده است. منابع صهیونیستی خاطرنشان کردند که در این حملات بندر، نیروگاه برق و مخازن نفت بمباران شده اند.
شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد: مخازن نفتی که در الحدیده یمن مورد حمله جنگنده‌ها قرار گرفته است، خالی از نفت بوده‌اند. این مساله نشان می دهد که این مخازن قبل از حمله تخلیه شده‌اند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ده‌ها جنگنده اسرائیلی در این حمله مشارکت داشتند.
آخرین جزئیات حمله رژیم صهیونیستی به یمن

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بندر حدیده، دو نیروگاه برق الحالی و راس کثیب و منطقه راس عیسی را بمباران کردند.

رسانه ها همچنین خاطرنشان کرد که در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر بندری الحدیده، فرودگاه بین المللی این شهر نیز هذف قرار گرفته است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده که اهداف بمباران شده در یمن غیرنظامی بوده اما برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

منابع یمنی اعلام کردند در پی این حملات، آتش‌سوزی در انبارهای سوخت بندر الحدیده به وقوع پیوسته و دود غلیظی در آسمان این منطقه شکل گرفته است.

آکسیوس نیز به نقل از مسئولان رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که حمله به یمن با هماهنگی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا انجام شده است.

در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی، محمد البخیتی از رهبران انصار الله یمن تاکید کرد که به عملیات‌های خود علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از غزه و لبنان و حملات علیه اهداف و مواضع آمریکا ادامه خواهیم داد.

همچنین یک مسئول یمنی به شبکه المیادین گفت که در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به اهداف غیرنظامی در شهر بندری الحدیده، با این حملات مقابله به مثل خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: حملات رژیم اسرائیل به بندر الحدیده، نیروگاه برق و فرودگاه به هیچ وجه باعث نمی‌شود یمن عملیات نظامی خود علیه این رژیم را متوقف کند.

پربیننده ترین خبرها