خبرنگار العالم گزارش داد؛

البقاع در معرض شدیدترین و بی‌سابقه‌ترین حملات قرار دارد

دوشنبه 9 مهر 1403 - 19:50

منطقه البقاع در شرق لبنان از عصر دیروز در معرض بی‌سابقه‌ترین و خشن‌ترین حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما در حال حاضر آرامش محتاطانه‌ای بر ضاحیه جنوبی حاکم است.

العالم - لبنان

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد که منطقه البقاع در شرق لبنان از عصر دیروز یکشنبه در معرض بمباران خشونت‌آمیز قرار گرفته که خشن‌ترین و شدیدترین حمله از زمان آغاز تجاوزات اسرائیل به این کشور است.

خبرنگار العالم افزود: روستاها و محله‌های مسکونی پرجمعیت به شدت بمباران می‌شود و به نحوی که در برخی موارد، همه اعضای یک خانواده شهید شده و یا زیر آوار مانده‌اند.

طبق این گزارش، هواپیماهای دشمن صهیونیستی در عرض یک ربع 14 بار به البقاع شمالی در هرمل حمله کردند که بیانگر وحشی‌گری دشمن در تخریب روستاها و شهرک های البقاع است.

همچنین هواپیماهای دشمن صهیونیستی عصر دیروز نه تنها ضاحیه جنوبی، بلکه بیروت را هدف حملات قرار دادند که به معنی گسترش دامنه حملات ارتش اشغالگر از حومه جنوبی به سمت بیروت است. طبق این گزارش، حمله دیروز به بیروت، که طی آن یک آپارتمان مسکونی را در منطقه الکولا در بیروت هدف قرار گرفت به شهادت 3 نفر از فرماندهان جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین منجر شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها