نظر مردم عادی در مورد مقاومت و وحدت در مقابل اشغالگران + فیلم

سه شنبه 10 مهر 1403 - 14:17

خبرنگار شبکه العالم در لبنان در گزارش تصویری دیدگاه عامه مردم عرب به خصوص فلسطینی‌ها را اینگونه به تصویر کشیده و می‌گوید "این مردم، اتحاد اعراب و مسلمانان در مبارزه با رژیم اشغالگر اسرائیل و اتخاذ اشکال مقاومت و رویارویی نظامی با آن را ضروری می دانند.

العالم - لبنان

وی می‌گوید "طوفان الاقصی" مرحله جدیدی از مبارزات فلسطینی‌ها در جهت خنثی کردن نقشه‌های دشمن صهیونیستی برای عادی‌سازی کامل روابط با عرب‌ها است، روندی که سازش‌کاران و کسانی که به مقاومت تا آزادی سرزمین باور ندارند،را نا امید کرده است.

با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، موجی از فراخوان‌ها برای حمایت از محور مقاومت به راه افتاد تا به مردم غزه بگوید که ما با شما هستیم .. و تاکید می‌کنیم که در میان آتش و خون، و هم‌زمان با ورود به مرحله جدیدی از درگیری با دشمن صهیونیستی، به خاطر فلسطین نیاز هر چه بیشتر به وحدت عربی - اسلامی در همه اشکال آن داریم.

در همین ارتباط یاسر المصری، مسئول رسانه‌ای جنبش انتفاضه فتح در گفتگو با خبرنگار شبکه العالم گفت: "ما اکنون برای پاسداری از خون شهدای مقاومت و به ویژه خون شهید سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و بسیاری دیگر از رهبرانی که در همین مسیر به شهادت رسیده‌اند و نیز برای ادامه این مسیر آنان، تا آزادسازی فلسطین به شدت نیازمند وحدت صفوف عربی - اسلامی هستیم و تاکید می‌کنیم که مقاومت همچنان ادامه دارد و توقف‌ناپذیرست".

خبرنگار این شبکه در پایان گزارش خود می‌گوید "اشکال مقاومت از حمل سلاح در خط آتش گرفته تا ضرورت ادامه کارزارهای بایکوت و امتناع از عادی‌سازی روابط با اشغالگر، متنوع ومتفاوت است و آگاهی منطقه‌ای نسبت به اینکه این سرزمین باید به ساکنان اصلی‌اش بازگردد و جایی برای اشغال در آن وجود ندارد، افزایش یافته است.

با گسترش جنایت صهیونیست‌ها به لبنان، مشخص شد که مردم منطقه در سرنوشت مردم فلسطین شریک‌اند، و نبرد "طوفان الاقصی" بزرگترین آزمون برای همراهی جبهه‌های مقاومت واقعی بود که چگونه راضی به شکستن پیمان با مسئله فلسطین نبوده و نیستند.

پربیننده ترین خبرها