گزارش العالم از شوک در جبهه داخلی رژیم صهیونیستی

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 12:19

در پی حمله موشکی ایران به فلسطین اشغالی، ترس و وحشت و شوک بر جبهه داخلی رژیم صهیونیستی سایه افکنده است.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد اسرائیلی‌ها از مشاهده دقت موشک‌های نقطه‌زن ایران در اصابت به اهداف از پیش تعیین‌شده، شوکه شده‌اند. این در حالی است که به اعتراف منابع عبری و ارتش رژیم صهیونیستی، پدافند هوایی و گنبد آهنین و انواع پدافند‌های آمریکایی و دیگر متحدان این رژیم نتوانستند موشک‌های ایرانی را رهگیری کنند.

خبرنگار العالم با اشاره به فرار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به پناهگاه به دنبال شلیک موشک‌های ایرانی، غرور و تکبر او را در شعار‌ها و سرمستی او را در روز‌های گذشته یادآور شد.

طبق این گزارش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی فقط درباره یک چیز صحبت می‌کنند و آن تهدید‌های سران رژیم صهیونیستی است با این مضمون که ایران خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و باید تاوان بدهد.

خبرنگار العالم تصریح کرد: منابع صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که موشک‌های ایران به هدف خورده‌اند و به همین دلیل است که سران این رژیم هیچ کنترلی بر خشم و اظهارات خود ندارند و اظهارات و واکنش‌های نتانیاهو و وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم و برخی از اعضای ائتلاف حاکم همگی گواهی بر شوکی است که به این رژیم وارد آمده است.

انتشار صحنه‌ها و ویدیو‌هایی از تل آویو و مرکز و شمال فلسطین اشغالی – به رغم سانسور شدید نظامی – بزرگترین دلیل بر این حقیقت است که سامانه پدافند هوایی این رژیم قادر به رهگیری بخش اعظم موشک‌ها نبود.

پربیننده ترین خبرها