سردار افشار: ایران آماده پاسخ بزرگ‌تر به اسرائیل است

سردار افشار: ایران آماده پاسخ بزرگ‌تر به اسرائیل است
چهارشنبه 11 مهر 1403 - 19:11

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی تأکید کرد که پاسخ ایران به جنایات رژیم اشغالگر، اگرچه تا حدودی دیر هنگام بود، اما به اهداف خود دست یافت.

العالم - ایران

سردار "علیرضا افشار" رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: دشمنان خیلی پیشتر منتظر پاسخ بودند و جمهوری اسلامی از هم‌پیمانان و نیز رژیم صهیونیستی خواسته بود آتش‌بس برقرار کنند تا مجروحان انتقال داده شوند اما رژیم صهیونیستی مرتب فشار می‌آورد که این امر به نفع جبهه مقاومت است.

او خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر وعده خود را زیر پا گذاشت و حملات خود را به جنوب لبنان و جنوب بیروت گسترش داد. آنها حتی جرأت کردند شهید "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله را ترور کنند و این اقدام دل بسیاری را به درد آورد.

سردار افشار خاطرنشان کرد: رژيم اشغالگر صهیونیستی تا توانست وقت‌کشی کرد و از پذیرش قوانین بین‌المللی طفره رفت و از این رو ما بر اساس اصل غافلگیری، لحظه و فرصت مناسب برای پاسخ را شناسایی کردیم.

این کارشناس نظامی گفت:‌ ما توانستیم به رژیم اشغالگر ضربه بزنیم و خوشبختانه اهدافی که جمهوری اسلامی در بعد نظامی و امنیتی انتظار داشت، محقق شد.

پربیننده ترین خبرها