نماینده پارلمان فرانسه: حمایت از تروریست‌های صهیونیست در مرز لبنان باید متوقف شود

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 10:48

به گزارش العالم، مردم و نمایندگان پارلمان فرانسه در تظاهرات اعتراضی در پاریس شرکت کردند و ضمن ابراز خوشحالی از پاسخ ایران، خواستار کوتاه کردن دست صهیونیست‌ها از خاورمیانه شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در فرانسه، مردم این کشور با اصالت عرب و مسلمان در تظاهراتی در مرکز پاریس، پایتخت فرانسه، شرکت نمودند. مشارکت‌کنندگان از پاسخ ایران به رژیم اشغالگر ابراز خوشحالی و تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کردند.

نمایندگان پارلمان فرانسه نیز در این تظاهرات شرکت کردند و خواستار کوتاه کردن دست صهیونیست ها از خاورمیانه شدند.

تظاهرکنندگان تصاویری از پاسخ ایران در دست داشتند و اعلام کردند پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله، هیچ چیز اعم از سخنرانی‌ها، بیانیه‌ها ، محکوم کردن‌ها و راهپیمایی‌ها نتوانست همانند این پاسخ ایران، دل‌های مسلمانان را خنک و آرام کند.

مسلمانان در فرانسه برای تمجید و تشکر از پاسخ ایران به تهران نامه نوشتند. عبدالله منعم فعال حقوقی در این باره به شبکه العالم گفت: «شما از نسل پاکان هستید. شجاعت در شما تبلور یافته و شما قبل از اسلام هم با ظالمان مبارزه می کردید. شما پیشگامان امت اسلامی هستید. خداوند طیب و نیکو است و نیکوکاران را دوست دارد.»

معترضان پرچم‌های نمادین آغشته به خون شهید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه را در دست داشتند.

نماینده حزب چپ فرانسه به خبرنگار العالم خطاب به صهیونیست‌ها گفت که بی‌عدالتی بس است! این ظلم را متوقف کنید! دست از سر خاورمیانه بردارید!

سگولن آمیوت، نماینده پارلمان فرانسه به شبکه العالم گفت: «آیا مقامات ما هنوز درک نکرده اند که باید تسلیح و تأمین مالی این جنگ را متوقف کنند؟ حمایت از تروریستهای صهیونیست در مرزهای لبنان باید متوقف شود! این جنگ شکست خورده است و باید متوقف شود! حتی اگر با حزب الله موافق هم نباشیم، باید متوقف شود!»

رهبر جاویدالاثر حزب‌الله شهید سید حسن نصرالله، این پیام را به مقاومت داد که نصرت الهی نزدیک است و مبارزه در راه قدس تا آزادی فلسطین ادامه خواهد داشت و فلسطین همچنان قطب‌نمای اعراب و مسلمانان است.

پربیننده ترین خبرها