پیام معاونت برون‌‌مرزی رسانه ملی در پی‌ حمله صهیونیست ها به دفتر ارتباطات رسانه‌ای حزب‌الله

پیام معاونت برون‌‌مرزی رسانه ملی در پی‌ حمله صهیونیست ها به دفتر ارتباطات رسانه‌ای حزب‌الله
پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 22:09

معاونت برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، در پی‌ حمله رژیم صهیونیستی به دفتر ارتباطات رسانه‌ای حزب‌الله پیامی صادر کرد.

العالم - ایران

پیام معاونت برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم غاصب صهیونیستی در حرکت مذبوحانه جدیدی، دفتر ارتباطات رسانه‌ای حزب‌الله را مورد حمله قرار داد و بار دیگر خوی تجاوزگری و جنایت‌پیشگی‌اش را مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

این اقدام نیز برآمده از همان جرثومه طغیان و ستمی است که در نخستین ساعات هجوم به مردم، منازل مسکونی، بیمارستان‌ها و مکان‌های غیرنظامی غزه، دفتر شبکه العالم جمهوری اسلامی ایران را در این شهر اسطوره‌ای مقاومت بمباران و گمان کرد با این حرکت و به شهادت رساندن ده‌ها خبرنگار در طول یک سال گذشته تاکنون، صدای رسانه‌های مقاومت و خبرنگاران آزاده و حقیقت‌گو را خاموش می‌کند.

اما هیهات! هیهات که تا آخرین نفر از ما اهالی رسانه‌های مقاومت و روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای آزادیخواه، جان در بدن داشته باشیم، اجازه بدهیم صدای بی‌صدایان غزه، مظلومان لبنان و زنان و کودکان و شهروندان بی‌دفاع تمام مناطق تحت اشغال و حمله و نسل‌کشی صهیونیست‌ها و بغض خشم‌آگین آنان در گلو بماند و در اقصی‌نقاط عالم پراکنده نشود.

حزب‌الله و تمام اصحاب کلمه و خبر و رسانه‌های بیدار در جای‌جای محور مقاومت و جهان، اکنون قامت گلگون شهیدان سرزمین‌های پهناور مقاومت را بر سر دست گرفته و به‌تأسی از سید و رهبر کبیر این جریان مستحکم، سید حسن نصرالله عزیز و دیگر رهبران و فرماندهان مبارزه با صهیونیسم و استکبار، بر سر مجامع بین‌المللی و ناظران جهانی فریاد می‌زنند تا چشمانشان را بر انبوه جنایات رژیم اسرائیل نبندند و با سکوت برابر این جنایت‌های آشکار و منافی با تمام قواعد پذیرفته بین‌المللی، مهر ننگ و ذلت ابدی را بر پیشانی‌هایشان ننشانند.

پربیننده ترین خبرها