ادامه حملات صهیونیستها به ضاحیه جنوبی بیروت و دیگر مناطق لبنان

شنبه 14 مهر 1403 - 05:49

رژیم اشغالگر اسرائيل با ادامه تجاوز خود به لبنان، بامداد شنبه هم ضاحیه جنوبی بیروت و مناطقی از بقاع در شرق لبنان و اردوگاه البداوی در شمال این کشور را هدف حملات گسترده قرار داد.

العالم - لبنان

به گزارش شبکه العالم ، رژیم متجاوز صهیونیستی بامداد امروز (شنبه ) ضاحیه جنوبی بیروت را هدف حملات خود قرار داد.

طبق اطلاعات موجود، هواپیماهای دشمن چندین حمله به مناطق مختلف در ضاحیه جنوبی انجام دادند که شامل ساختمان‌های مسکونی در اطراف مجتمع سید الشهداء (ع) در منطقه الرویس بود. همچنین ساختمانی در محله الابیض و ساختمانی دیگر در منطقه الشویفات هدف قرار گرفتند.

همزمان با این حملات در ضاحیه جنوبی بیروت ، مناطقی از بقاع نیز بمباران شد. شامگاه جمعه و بامداد شنبه، چندین منطقه در بقاع، به ویژه مناطق ریاق و سرعین هدف قرار گرفتند. همچنین، حمله‌ای به شهرک سعدنايل و حمله‌ای هوایی به شهر الرفید در بقاع غربی صورت گرفت. هواپیماهای دشمن بار دیگر به منطقه المصنع در مرز لبنان و سوریه حمله کردند.

از سوی دیگر، جنگنده های اسرائیلی به یک آپارتمان مسکونی در اردوگاه البداوی در شمال لبنان حمله کردند که ساختمان دچار آتش سوزی شد.

به گزارش منابع لبنانی، «دشمن در حال گسترش حملات خود به سمت شمال است و با پهباد به یک ساختمان در داخل اردوگاه البداوی که متعلق به حماس بود، حمله کرد.

این حملات صهیونیست ها همزمان با ضربات مداوم و سنگینی است که ارتش اسرائیل از سوی نیروهای مقاومت لبنان در خطوط مرزی لبنان و فلسطین متحمل می‌شود. در این حملات، ده‌ها تن از سربازان و افسران دشمن صهیونیست در تلاش‌های ناموفق برای نفوذ زمینی به روستاهای مرزی جنوب لبنان کشته و زخمی شده‌اند.


پربیننده ترین خبرها