به روز رسانی می شود؛

سیزدهمین روز حملات رژیم صهیونیستی به لبنان/ تداوم حملات صهیونیستها به ضاحیه بیروت و مقابله حزب الله

شنبه 14 مهر 1403 - 08:00

حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، درحالی امروز (شنبه) وارد سیزدهمین روز خود شده است که خبرها از تداوم بمباران این رژیم اشغالگر به ضاحیه جنوبی بیروت و هدف قرار دادن تعدادی از ساختمان ها در مناطق الشویقات و برج البراجنه حکایت دارد در همین حال حزب الله از درگیری با گروهی از نیروهای اشغالگر در اطراف شهرک العدیسه در جنوب لبنان و کشته و زخمی شدن شماری از آنان خبر داد. 

العالم ـ لبنان

بنابر این گزارش، ارتش رژیم اشغالگر بامداد امروز (شنبه) حملات شدیدی را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد. جنگنده‌های این رژیم در این حملات تعدادی ساختمان را در مناطق الشویفات و برج البراجنه بمباران کردند.

ارتش اشغالگر صهیونیستی از ساکنان محله‌های برج البراجنه و‌حریک در بیروت خواسته سریعاً آنجا را ترک کنند. جنگنده‌های اسرائیلی دو مرتبه محوطه مجتمع سیدالشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت را هم بمباران کردند.

ارتش اشغالگر همچنین شهرک‌های مرزی جنوب لبنان را هدف حملات گسترده‌ای قرار داده است.
حملات رژیم صهیونیستی همزمان با مقابله و ضربات نیروهای حزب الله به نظامیان اشغالگر به ویژه در اطراف شهرک العدیسه در جنوب لبنان همراه بود.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی با گروهی از نیروهای اشغالگر که در حال پیشروی به سمت ساختمان شهرداری العدیسه در جنوب لبنان بودند، درگیر شدند و با انفجار بمب قوی در میان نظامیان صهیونیست شماری از آنان کشته و زخمی شدند.

حزب الله اعلام کرد که این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

بنابر این گزارش، نیروهای حزب الله همچنین تجمع نیروهای اشغالگر را در شهرک کفریوال در الجلیل غربی و نظامیان این رژیم را در منطقه کفرگلعادی و یارون هدف حمله موشکی قرار دادند.

گزارش لحظه ای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و مقابله حزب الله:

ضاحیه جنوبی بیروت؛ امروز

این منطقه دقایقی پیش بار دیگر توسط ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار گرفت.

لحظه به لحظه با 365مین روز حمله به غزه؛ بمباران مدرسه دیگری در دیرالبلح

ارتش رژیم صهیونیستی در 365مین روز جنایات خود در باریکه غزه، بامداد امروز (شنبه) مدرسه ای را در شهر دیر البلح در مرکز غزه هدف قرار داد.

در این حمله شماری از غیر نظامیان آواره که در این مدرسه پناه گرفته بودند به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

(جزییات بیشتر)

وزیر جنگ آمریکا: اسرائیل قادر به نابودی حزب‌‌الله نیست

تصویری از فرمانده حماس که در حملات امروزِ رژیم صهیونیستی به شمال لبنان به شهادت رسید

ده ها شهید و زخمی در بمباران چادر آوارگان در دیرالبلح + فیلم

رژیم اشغالگر صهیونیستی شامگاه جمعه در ادامه سیاست های خود در هدف قرار دادن پناهگاهها، مدرسه «احمد الکرد» محل اسکان آوارگان شهر دیرالبلح در مرکز باریکه غزه را بمباران کرد که این حمله به شهادت و زخمی شدن ده ها تن منجر شد. اشغالگران همچنین دو خانه در اردوگاه النصیرات را هدف قرار دادند. (جزئیات بیشتر)

1

حماس از شهادت عضو قسام در طرابلس لبنان خبر داد

جنبش حماس، از شهادت سعید عطاالله علی ( از اعضای گردان های قسام )‌ که همراه با همسر و دو فرزندش در حمله هوایی اسرائیل به آپارتمانش در اردوگاه البداوی در نزدیک شهر طرابلس به شهادت رسیدند، خبر داد.

1

ادامه حملات صهیونیستها به ضاحیه جنوبی بیروت و دیگر مناطق لبنان

رژیم اشغالگر اسرائيل با ادامه تجاوز خود به لبنان، بامداد شنبه هم ضاحیه جنوبی بیروت و مناطقی از بقاع در شرق لبنان و اردوگاه البداوی در شمال این کشور را هدف حملات گسترده قرار داد.

1

زخمی شدن پرسنل بیمارستانی در بنت جبیل

بیمارستان شهید صلاح غندور در بنت جبیل در جنوب لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در پی بمباران این بیمارستان توسط رژیم اسرائیل، 9 نفر از کادر پزشکی و پرستاری به شدت زخمی شدند.

تلفات اشغالگران هنگام تلاش برای نفو‍ذ به دو شهر مرزی لبنان

یک افسر میدانی در اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان گزارش داد که بعدازظهر (دیروز) جمعه، تعدادی از سربازان نیروهای نخبه ارتش اسرائیل هنگام تلاش برای پیشروی از دو محور به سمت شهرهای مارون الراس و یارون در مرزهای جنوبی لبنان کشته و یا زخمی شدند.(جزییات بیشتر)

(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها