گزارش خبرنگار العالم:

رژیم صهیونیستی حملات خود به فراتر از محدوده ضاحیه جنوبی بیروت را آغاز کرد

شنبه 14 مهر 1403 - 14:06

رژیم صهیونیستی با بمباران مناطق متعددی در شمال لبنان، حملات تجاوزکارانه خود به مرزهای این کشور را به فراتر از محدوده ضاحیه جنوبی بیروت گسترش داد.

العالم ـ لبنان

به گزارش روز شنبه خبرنگار شبکه خبری العالم در ضاحیه جنوبی بیروت، رژیم صهیونیستی امروز با بمباران اردوگاه البداوی در شمال لبنان دامنه حملات تجاوزکارانه خود را علیه این کشور گسترش داد.

بنابر این گزارش، طی این بمباران، طبقات فوقانی آپارتمانی مسکونی هدف قرار گرفت که درپی آن یکی از فرماندهان گردان های عزالدین القسام به همراه همسر و فرزندانش به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی درحالی‌که ادعا می کند به انجام عملیات های خود در ضاحیه جنوبی بیروت اکتفا کرده، چند روز پیش منطقه الکولا در بیروت را نیز هدف قرار داد و دو فرمانده در جبهه ملی برای آزادی فلسطین را به شهادت رساند. امروز (شنبه) نیز اردوگاه البداوی در شمال لبنان و منطقه الشویفات در مرزهای ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده و علاوه بر آن، یکی از مراکز امدادرسانی در منطقه الباشوره بیروت را نیز بمباران کرد.

خبرنگار العالم در ادامه این گزارش خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی مرحله حملات تجاوزکارانه فراتر از محدوده جغرافیایی ضاحیه جنوبی بیروت را آغاز کرده است تا به اصطلاح اهداف خود در ضربه به حزب الله را تحقق بخشد.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی گمان می کند که درحال بمباران سکوهای پرتاب موشک یا انبارهای تسلیحاتی یا پایگاه های نظامی حزب الله است اما با پیگیری رسانه ها بخصوص شبکه العالم ثابت شد که نقاط بمباران شده هیچ استفاده نظامی نداشته و تمامی قربانیان، غیرنظامیان بی دفاع یا امدادگران هستند، بطوری‎که دیروز شاهد شهادت ۱۹ امدادگر در این مناطق بودیم.

پربیننده ترین خبرها