13 زخمی و کشته شدن 2 نظامی صهیونیست در عملیات مقاومتی در فلسطین اشغالی+ویدیو

يکشنبه 15 مهر 1403 - 15:47

منابع عبری از افزایش زخمی های عملیات مقاومتی ـ استشهادی در بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی به 13 صهیونیست و کشته شدن 2 نظامی این رژیم خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، شبکه 12 تلویزیون رژیم اسرائیل لحاظی پیش از وقوع عملیات تیراندازی در بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها خبر داد.

عملیات مقاومتینخستین ویدئو از لحظه انجام عملیات ضدصهیونیستی در بئر السبع

در همین حال اسرائیل هیوم گزارش داد: بر اثر عملیات تیراندازی در بئر السبع یک نفر کشته شد و شمار زخمی ها به 13 نفر افزایش یافته است که حال یک نفر از آنها وخیم است.

شبکه الاخباریه فلسطین اعلام کرد که شمار کشته های عملیات مقاومتی ـ استشهادی در سرزمین های اشغالی به 2 نفر رسید که هر دو نفر از نظامیان کشته شده این رژیم زن هستند.

پنهان شدن نظامیان صهیونیست در سرویس بهداشتی هنگام عملیات بئرالسبع

یدیعوت احارونوت به نقل از مادر یک نظامی صهیونیست نیز گزارش داد: دخترم و برخی از نظامیان، هنگام عملیات بئر السبع در سرویس بهداشتی پنهان شدند و نتوانستم با دخترم تماس برقرار کنم.

پیش از این به دنبال وقوع این عملیات مقاومتی ـ استشهادی، منابع رسانه ای تصاویری از محل وقوع عملیات تیراندازی در بئر السبع منتشر و طی آن خاطرنشان کرده بودند که 10 صهیونیست زخمی و یک نظامی نیز کشته شده است.

استشهادیشبکه 12 تلویزیون رژیم اسرائیل در گزارش دیگری نیز خاطرنشان کرد که عملیات تیراندازی نزدیک ایستگاه اتوبوس در شهر بئر السبع در جنوب اسرائیل انجام شده و 7 نفر زخمی شده اند.

در همین حال شبکه 14 تلوزیزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشا کرد که یک زن اسرائیلی در عملیات بئر السبع کشته شده است.

استشهادیمنابع فلسطینی تاکید کردند: زن صهیونیست که در این عملیات کشته شده است از نظامیان گارد مرزی بوده است.


تصویر نظامی زن کشته شده در عملیات استشهادی بئر السبع

خبرگزاری فلسطینی نیز «شهاب» به نقل از وبسایت عبری «حدشوت بزمان» گزارش داد که آمار کشته‌شدگان در عملیات ایستگاه اتوبوس در بئر السبع به 2 نفر افزایش یافته است.

پیش از این رسانه های صهیونیست گزارش داده بودند که در این عملیات تنها 5 صهیونیس زخمی شده اند و این که حال یکی از مجروحان وخیم است.

پربیننده ترین خبرها