افزایش شمار مجروحان عملیات مقاومتی درسرزمین های اشغالی به 24 نفر / 2 نظامی صهیونیست کشته شدند

افزایش شمار مجروحان عملیات مقاومتی درسرزمین های اشغالی به 24 نفر / 2 نظامی صهیونیست کشته شدند
يکشنبه 15 مهر 1403 - 19:37

منابع صهیونیستی با سنگین توصیف کردن عملیات مقاومتی ـ استشهادی عصر امروز (یکشنبه) در بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی از افزایش شمار مجروحان این حمله به 24 نفر خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، به دنبال وقوع عملیات مقاومتی ـ استشهادی عصر امروز (یکشنبه) در سرزمین های اشغالی، شبکه 12 تلویزیون رژیم اسرائیل اعلام کرد که عملیات تیراندازی در بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی شماری از صهیونیست ها زخمی شده اند.

درحالی که خبرهای اولیه از زخمی شدن 5 صهیونیست حکایت داشت کم کم رسانه ها از افزایش زخمی ها به 13 نفر و کشته شدن 2 نظامی زن صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

حالا منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند که شمار زخمی ها به 24 نفر افزایش یافته است.

در همین زمینه یدیعوت احرونوت به نقل از فرمانده منطقه جنوبی در پلیس رژیم اشغالگر گزارش داد: حمله بئر السبع بسیار سنگنین بود و نیروهای ما همچنان در تمام شهر مستقر هستند.

وی گفته که تعداد زیادی از خویشاوندان مجری عملیات بئر السبع دستگیر شده اند.

در همین حال منابع فلسطینی به نقل از بيمارستان اسرائیلی سوروکا گزارش دادند که آمار مجروحان عملیات بئر السبع به 24 نفر افزایش یافت که 15 نفر از آنها بر اثر ازدحام و فشار جمعیت مجروح شدند.

منابع صهیونیستی اعلام کرده اند که مجری این عملیات «احمد سعید العقبی» جوان 29 ساله فلسطینی از النقب اشغالی است. خبرهای منتشر شده حاکی است که وی در این عملیات مقاومتی و شهادت طلبانه به شهادت رسیده است.

عملیاتنخستین ویدئو از لحظه انجام عملیات ضدصهیونیستی در بئر السبع

شبکه الاخباریه فلسطین اعلام کرد که شمار کشته های عملیات مقاومتی ـ استشهادی در سرزمین های اشغالی به 2 نفر رسید که هر دو نفر از نظامیان کشته شده این رژیم زن هستند.

پربیننده ترین خبرها