بازداشت یک صهیونیست در ضاحیه جنوبی بیروت

بازداشت یک صهیونیست در ضاحیه جنوبی بیروت
چهارشنبه 18 مهر 1403 - 18:53

منابع لبنانی از بازداشت یک صهیونیست در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند.

العالم - لبنان

روزنامه "الاخبار" لبنان به نقل از منابع از بازداشت فردی با ویزای انگلیس در ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد که بعدا مشخص شد وی اسرائیلی و جزو اصحاب رسانه‌ای بود که طی 2 هفته گذشته وارد لبنان شدند.

طبق گزارش این روزنامه، بعد از تفتیش وی، مشخص شد که ویزای اسرائیل را به همراه دارد و نامش "یهوشع ترتکوفیسکی" متولد ۱۹۸۲ در آمریکا است. حین جستجوی نام وی، اسمی شبیه او پیدا شد که در یک سایت عبری کار می‌کند.

این روزنامه نوشت: بازداشت وی بعد از آن صورت گرفت که مقاومت در روزهای گذشته متوجه شد برخی اصحاب رسانه غربی مشغول بازدیدهای روزانه از ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق مشخصی به بهانه مشاهده و بررسی تخریب‌ها هستند.

از زمان آغاز جنگ غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر ماه (۲۳ سپتامبر) عملیات خود را در جنوب لبنان گسترش داد. این حملات تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است. در حمله ششم مهر رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت هم «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و تعداد دیگری از فرماندهان به شهادت رسیدند. حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها