خبرنگار العالم گزارش داد؛

حزب الله لبنان زمام امور را در دست دارد

جمعه 20 مهر 1403 - 18:52

رژیم صهیونیستی به طور گسترده جنوب لبنان را هدف بمباران هوایی قرار داد.

العالملبنان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان، حزب‌الله نیز با شلیک موشک به مواضع دشمن در فلسطین به این حملات پاسخ داد و تلاش دشمن برای پیشروی در لبنان را ناکام گذاشت.

وی توضیح داد: مقاومت لبنان تجمع صهیونیست‌ها در شهرک "شومرا" در الجلیل غربی و "راس الناقوره" را هدف قرار داد که به همین دلیل ارتش صهیونیستی نتوانسته خودروهای منهدم شده و مجروحان خود را از این منطقه خارج کند. دشمن همچنین با پهپاد به شهرک "کریات الیعازر" در حیفا و با موشک به شهرک‌های "یعرا"، "کفرسولد" در الجلیل و "زوفولون" در حیفا را هدف قرار داد.

خبرنگار العالم تایید کرد که این عملیات‌ها نشان می‌دهد که مقاومت لبنان برخلاف ادعای ارتش صهیونیستی مبنی بر ورود به برخی از نقاط در لبنان همچنان زمام امور را در دست دارد.

مقاومت با موشک هدایت‌شونده به شهرک یرعون حمله و روستاهای "عیتا الشعب"، "مجدل سون"، "حلیتا بلاط"، "فرت بنیت"، "زوت غربی"، "قعقعیه جسر"، "صور"، "نبطیه"، "صیدا"، "جزین" و "برج عیون" را گلوله‌باران کرد.

همزمان صدای آژیر خطر در مسکاف عام شنیده شد و دشمن میس الجبل را بمباران کرد و رزمندگان مقاومت مانع از پیشروی دشمن در "میس الجبل" و "بلیدا" شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها