حزب الله: جنگ با اسرائیل تازه شروع شده است

حزب الله: جنگ با اسرائیل تازه شروع شده است
جمعه 20 مهر 1403 - 20:22

مسئول بخش اطلاع‌رسانی جنبش حزب‌الله لبنان تاکید کرد: جنگ با اسرائیل تازه شروع شده است؛ شکست دشمن، اولویت اصلی ماست.

العالم- لبنان

"محمد عفیف" مسئول بخش اطلاع‌رسانی جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز جمعه تاکید کرد که تنها راه ایجاد بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی و بازداشتن آن از جنایاتش، مقاومت است نه جامعه بین‌الملل.

عفیف با اشاره به اینکه وضعیت حزب‌الله بسیار خوب است و حملات خود را به‌صورت مناسب انجام می‌دهد، گفت: دشمن تا به این لحظه موفق به پیشروی نشده، هرچند که شمار زیادی از نیرو‌ها و تیپ‌های خود را مستقر کرده است.

مسئول روابط اطلاع‌رسانی حزب‌الله تصریح کرد: مقاومت لبنان کمین‌های زیادی برای دشمن کار گذاشت که بار‌ها باعث عقب‌نشینی آن شده است. نیرو‌های مقاومت در حال حاضر نمی‌پذیرند که از مواضع خود عقب‌نشینی کنند، زیرا به دفاع از میهن خود باور دارند.

وی با بیان اینکه جنگ با اسرائیل همچنان در آغاز راه است، گفت: اولویت مطلق ما شکست دشمن و مجبور کردن آن به توقف حملات است. ما پایبند به اتحاد ملی و همبستگی داخلی هستیم.

محمد عفیف در ادامه تصریح کرد: نظارت نظامی (سانسور) رژیم صهیونیستی بسیار شدید است و خسارت‌های شدیدی را که به نظامیانش وارد شده است، مخفی نگه می‌دارد.

محمد عفیف افزود: میدان رسانه‌ای لبنان بدون هیچ محدودیت و در غیاب اجرای قوانین، بر روی رسانه‌های مسموم اسرائیلی باز است. برخی از رسانه‌های ما، خبر‌های اسرائیل را بدون هیچ ساختار‌شکنی، روایت و آن‌ها را بدون تحقیق و بدون انطباق با واقعیت‌های میدانی، باور می‌کنند.

محمد عفیف اظهار داشت: وزارت دادگستری کجاست که با رسانه‌هایی که تحریک به هدف قراردادن شهروندان غیرنظامی می‌کنند، برخورد کند. دشمن، ساختمان‌های غیرنظامی را با بمب‌های ساعتی، هدف قرار می‌دهد تا این ایهام را که انبار سلاح است، ایجاد کند.

پربیننده ترین خبرها