حملات پهپادی به مدرسه آوارگان در "جبالیا"

جمعه 20 مهر 1403 - 21:01

خبرنگار شبکه العالم در باریکه غزه از زخمی شدن ده‌ها فلسطینی بر اثر حملات پهپادی ارتش اشغالگر به مدرسه‌ای در اردوگاه آوارگان جبالیا خبر داد.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم گزارش داد تیم دفاع غیرنظامی در حال انتقال مجروحان به بیمارستان مجاور بود که کوادکوپترهای رژیم صهیونیستی به مدرسه "الفوقه" محل اسکان آوارگان در اردوگاه جبالیا در شمال باریکه شلیک کردند.

خبرنگار العالم با تاکید بر اینکه شمال باریکه غزه در هفتمین روز عملیات نظامی در معرض شدیدترین حملات هوایی اسرائیل قرار گرفته، خاطرنشان کرد: ارتش اشغالگر با قدرت در شمال باریکه غزه در اردوگاه جبالیا مستقر شده تا آنجا را به کنترل خود درآورد و از ورود و خروج افراد جلوگیری و به عابران تیراندازی می‌کند.

وی با اشاره به بمباران توپخانه ای شدید مناطق شرقی و غربی اردوگاه جبالیا گفت: شمار زیادی شهید و مجروح شده‌اند و تیم‌های پزشکی نمی‌توانند آنها را از مناطق شمالی باریکه غزه بیرون بیاورند زیرا نظامیان صهیونیست به سمت آنها شلیک می‌کند.

خبرنگار العالم با اشاره به شهادت برخی در حملات به مدرسه "حفصه" واقع در همان اردوگاه گفت: اشغالگران در تلاش هستند تا آوارگان فلسطینی را که از ترک شمال باریکه امتناع می‌کنند تحت فشار قرار دهند. وضعیت شمال غزه بسیار دشوار است، زیرا شماری شهید و زخمی در انجا وجود دارد و از سویی خطر تعطیلی بیمارستان "کمال عدوان" نیز محتمل است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها