خبرنگار العالم گزارش داد؛

خشم مردم عراق از توهین صهیونیستی به مرجعیت دینی

جمعه 20 مهر 1403 - 21:26

بغداد، پایتخت عراق، شاهد تظاهرات مردمی در محکومیت حملات اسرائیلی به لبنان و غزه و ترور رهبران مقاومت و توهین این رژیم به آیت الله سیستانی بود.

العالمعراق

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق، تظاهرکنندگان خشم خود را از تعدی رزیم صهیونیستی به مرجعیت این کشور اعلام کردند.

خبرنگار العالم تصریح کرد: عراقی‌ها جنایات صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان و هدف قرار دادن شخصیت‌ها و رهبران مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله را محکوم کرده و ضمن برافراشتن پرچم‌های مقاومت عراق و لبنان و تصاویر آیت الله سیستانی و شهید نصرالله، شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا سر دادند.

این گزارش حاکیست: "ابو آلاء الولائی" دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا در این تظاهرات گفت: مرجعیت دینی خط قرمزی است که در صورت توهین به آن خاورمیانه برای اشغالگران اسرائیلی به جهنم تبدیل می ‌شود.

وی با اشاره به ادامه حملات مقاومت عراق علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از انواع تسلیحات، به آمریکا هشدار داد در صورت تلاش برای آسیب رساندن به مرجعیت عراق، حملاتی قوی انجام خواهد داد.

"شیخ حکیم الومیض" مدیر دفتر فرهنگی سازمان بدر نیز با تسلیت شهادت رهبران مقاومت اسلامی گفت: این تظاهرات نشانه مخالفت مردم عراق با حملات اسرائیلی است که هدفش ایجاد ناامنی در منطقه و چپاول منابع آن است.

وی علت توهین اسرائیلی به مرجعیت را ایستادگی آن در برابر توطئه‌های مشکوک در منطقه، دفاع از مظلومان و مقابله با چالش‌ها و گروه‌های تروریستی و طرح‌های استکبار جهانی و جنایات صهیونیستی دانست.

بنا به این گزارش، این تظاهرات برای اعلام حمایت و همبستگی با مردم لبنان و فلسطین و تاکید به این مساله برگزار شد که مقاومت هرگز در هم نمی‌شکند و از سوی دیگر خواستار مداخله بین‌المللی برای متوقف ساختن جنایات اسرائیلی در غزه و لبنان شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها