ویدیوی اختصاصی العالم از پایمردی شهروندان لبنانی در دفاع از حزب‌الله+ ویدیو

شنبه 21 مهر 1403 - 14:13

خبرنگار العالم با حضور در مناطق بمباران شده در منطقه البص در شهر صور در ضاحیه جنوبی بیروت، از پلاکارد‌هایی با شعار‌های جالب در حمایت از مقاومت مواجه شد. این پلاکارد‌ها پس از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی نصب شده‌اند.

العالم- لبنان

خبرنگار العالم در جنوب لبنان با حضور در مناطق بمباران شده در صور، گزارشی را از نصب پلاکارد‌هایی با شعار‌های جالب توجه تهیه کرد. روی یکی از این پلاکارد‌ها که بر یک خودروی منهدم شده نصب شده، نوشته شده است: حتی اگر سنگ را هم نابود کنید نمی‌توانید اراده ما را بشکنید.
بر روی پلاکارد دیگری ضمن لبیک به سید شهدای مقاومت، سید حسن نصر الله نوشته شده است: "با تمام دارایی‌مان و با خونمان... لبیک"
خبرنگار العالم در گزارش خود تاکید کرد که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه البص، هیچ تاثیری بر رویکرد اهالی این منطقه در دفاع از مقاومت و انزجار از اشغالگران نداشته است .
یکی از شهروندانی که خانه خود را در این بمباران از دست داده است به خبرنگار العالم گفت: رژیم اشغالگر خانه ام را ویران کرده است. آنها با حملات کور و بی‌هدف خانه‌ها و مردم عادی را هدف قرار می‌دهند. وی تصریح کرد که از مقاومت حمایت می‌کنیم و برای شهدای مقاومت علو درجات را آروز می کنیم.
بنابر این گزارش، کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، به رغم این مصیبت هیچ ترسی از قتل و کشتار از سوی رژیم صهیونیستی ندارند. آنها ایستاده‌اند تا پرچم مقاومت را بر فراز صور و منطقه البص و دیگر روستا‌های لبنانی برافرازند.

پربیننده ترین خبرها