لحظه به لحظه با 373مین روز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تداوم بمباران اردوگاه‌های نصیرات و البریج

لحظه به لحظه با 373مین روز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تداوم بمباران اردوگاه‌های نصیرات و البریج
يکشنبه 22 مهر 1403 - 08:40

در حالی که جنگ علیه غزه وارد سیصد و هفتاد و سومین روز خود می شود، ارتش اشغالگر اسرائیل به تشدید عملیات نظامی خود در شمال نوار غزه ادامه می دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

این رژیم اشغالگر 9 روز است که با اجرای طرحی موسوم به "طرح ژنرال ها"،مناطق جبالیا، بیت حانون و بیت لاهیا را به منظور آماده سازی برای کوچانیدن و آواره کردن فلسطینیان محاصره نموده و شروع به جداسازی شمال غزه از باقی نواحی این باریکه نموده است.

در همین راستا، دفتر رسانه دولتی غزه دیروز شنبه اعلام کرد "ارتش صهیونیستی در حال گسترش نسل کشی در جبالیا و استان شمالی غزه است و از امدادرسانی خدمه آمبولانس و دفاع مدنی در خارج نمودن اجساد بیش از 75 تن از تعداد 285 شهیدی که در 8 روز گذشته توسط اشغالگران جنایتکار اسرائیلی به شهادت رسیده اند، ممانعت می ورزد.

اشغالگران صهیونیستی همچنین با ایجاد موانع خاکی شمال غزه را از بقیه مناطق آن جدا نموده و همزمان ده‌ها خانه را در اردوگاه جبالیا با استفاده از "ربات‌های" انفجاری منهدم کرد که در اثر آن ده‌ها تن شهید و زخمی بر جای گذاشته است.

گزارش لحظه به لحظه از ۳۷۳ مین روز جنگ علیه غزه

6:47 |‌ رسانه های فلسطینی گزارش دادند که مناطق غربی اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه مورد گلوله باران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

3:14 | رسانه های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر بنی سهیله در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه حمله کردند.

3:15 | رسانه های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی دو حمله به منطقه المواصی در غرب رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند.

01:00 |‌ رسانه های فلسطینی گزارش دادند "اردوگاه "البریج" در مرکز نوار غزه مورد حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است".

00:55 | رسانه های فلسطینی اعلام کردند "ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی چندین ساختمان را در غرب جبالیا و در مجاورت منطقه الصفطاوی در شمال غزه منفجر کرد".

VS
00:53 | ارتش صهیونیستی برای جداسازی شهر غزه از مناطق شمال آن، موانع خاکی ایجاد کرد.

اشغالگران در تهاجم زمینی مستمر خود به مدت 9 روز تلاش می کنند تا شهر را از مناطق شمالی جدا کنند و در همین راستا، با منفجر کردن ده‌ها خانه در اردوگاه جبالیا با استفاده از "ربات‌های انفجاری" ده‌ها فلسطینی را شهید و مجروح ساخته است.

00:51 | به گزارش خبرگزاری فلسطین "وفا" ، "شامگاه دیروز شنبه در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های نصیرات و جبالیا در نوار غزه، 11 فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند، که سحرگاه امروز تعداد شهدا به 37 تن افزایش یافته است.

منابع پزشکی نیز گزارش داده اند که در بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه، هفت شهروند فلسطینی شهید و تعدادی مجروح شده اند ..

همچنین در بمباران اردوگاه جبالیا در شمال این باریکه ، چهار فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی زخمی بر جای مانده است وبا توجه به وخامت حال برخی از مجروحان انتظار می رود به تعداد شهدای این جنایت صهیونیستها در این منطقه افزوده شود.

پربیننده ترین خبرها