حزب الله لبنان کریات شمونه و 4 پایگاه رژیم صهیونیستی را زیر آتش گرفت

حزب الله لبنان کریات شمونه و 4 پایگاه رژیم صهیونیستی را زیر آتش گرفت
يکشنبه 22 مهر 1403 - 17:05

حزب‌الله لبنان در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی، مواضع این رژیم را در شهرک های «کریات شمونه» و چند مرکز نظامی از جمله پایگاه های «تسوریت»، «زرعیت»، «حبوشیت» و «طیره الکرمل» با راکت های متعدد زیر آتش گرفت.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری «العهد»، جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از حمله راکتی به شهرک صهیونیستی «کریات شمونه» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در باریکه غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز برای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز (یکشنبه) شهرک «کریات شمونه» را هدف حمله راکتی قرار دادند.

این جنبش در بیانیه‌ دیگری اعلام کرد که بعد از ظهر امروز، پایگاه «تسوریت» واقع در شهرک صهیونیستی کرمئیل در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله سنگین راکتی رزمندگان مقاومت اسلامی قرار گرفت.

حزب‌الله همچنین در بیانیه دیگری از حمله راکتی بعد از ظهر امروز به محل استقرار خودروها و نیروهای دشمن صهیونیستی در پادگان «زرعیت» خبر داد.

این جنبش در بیانیه دیگری اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز پایگاه نظامی «حبوشیت» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله راکتی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که امروز حمله ای راکتی به پایگاه نظامی «طیره الکرمل» در جنوب حیفا در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح انجام داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز به صدا درآمدن آژیرهای خطر در «زرعیت»، «شتولا» و «شومیرا» در الجلیل غربی و «مسکاف عام» در اصبع الجلیل را گزارش دادند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود ۱۱۵ راکت و پرتابه طی امروز (یکشنبه) از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

پربیننده ترین خبرها