گزارش العالم از کمین مرگبار حزب الله و کشته شدن 30 نظامی صهیونیست+ ویدیو

دوشنبه 23 مهر 1403 - 11:13

خبرنگار العالم در جنوب لبنان از افزایش شدت درگیری نیروهای مقاومت و ارتش رژیم اشغالگر در طول 2 کیلومتر در منطقه مرزی خبر داد.

العالم لبنان

بنابر این گزارش، درگیری نیروهای مقاومت با ارتش رژیم اشغالگر در چند نقطه و در منطقه ای در حدود 2 کیلومتر در محدوده منطقه رامیا تا خله ورده در عیتا الشعب تا القوزح شدت یافته که به اعتراف رژیم اشغالگر موجب تلفات زیادی در میان آنان شده است.

خبرنگار العالم دراین گزارش با اشاره به اینکه مقاومت در این حملات تاکنون 22 نظامی صهیونیست را از پا در آورده است، تصریح کرد: برخی منابع اتاق عملیات مقاومت از کشته شدن بیش از 30 نفر از نیروهای ارتش رژیم اشغالگر در کمین مقاومت به ویژه در خله ورده و در البوابه مشرف به پایگاه رامیا ، به سمت شهر رامیا در ضلع جنوبی، علاوه بر منطقه القوزح، که اشغالگران سعی کردند مقداری در آن پیشروی کنند، خبر دادند.

این گزارش همچنین به هدف گیری تجمعات نظامیان اسرائیلی و اماکن نظامی در داخل اراضی اشغالی توسط مقاومت و همچنین مقابله با تلاش‌های اشغالگران برای نفوذ به خاک لبنان اشاره کرد.

خبرنگارالعالم خاطرنشان کرد: مقاومت گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در حالی که قصد نفوذ به شهر رامیه واقع در جنوب لبنان را داشتند، هدف انفجار بمبی قرار داد که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.

ارتش رژیم اشغالگر از سوی دیگر، روز یکشنبه اعلام کرد که حدود پنج موشک شلیک شده از لبنان را به سمت مناطق متعددی در شمال رهگیری کرده است. آژیر خطر علاوه بر خلیج حیفا در چندین منطقه، از جمله الجلیل الاعلی ، مرکزی و غربی به عنوان یک اقدام پیشگیرانه پس از شلیک موشک به صدا درآمد.
درهمین حال رسانه‌های عبری گزارش دادند بر اثر حمله پهپادی یکشنبه شب حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا 4 نظامی این رژیم کشته و 67 نفر دیگر زخمی شدند.

رادیو ارتش اشغالگر خاطرنشان کرد: حزب الله موفق شد سامانه‌های پدافند هوایی ما را فریب دهد؛ زیرا همزمان با پرتاب پهپاد، اقدام به حملات سنگین موشکی کرد.

پربیننده ترین خبرها