روایت شاهدان عینی از محل اصابت پهپاد حزب الله

يکشنبه 22 مهر 1403 - 22:51

شاهدان عینی مشاهدات خود را از حمله پهپادی حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی تیپ گولانی روایت کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین سما، یکی از شاهدان عینی که در آن نزدیکی بود، گفت: «صدای انفجار خیلی شدید بود، آژیرهای هشدار فعال نشدند و فقط پس از شنیدن صدای انفجار، صدای آژیر هشدار را شنیدیم.

وی افزود: سپس تعداد زیادی از آمبولانس‌ها را دیدیم که در حال حرکت به سمت محل انفجار بودند. از تعداد زیاد امبولانس ها متوحه شدیم که تعداد مجروحان و کشته ها باید بالا باشد. پس از آن بالگردها نیز عازم محل حادثه شدند.

لیئور، یکی از اهالی بنیامینا گفت: «هیچ آژیرخطری به صدا درنیامد و ناگهان صدای انفجاری هولناک شنیدیم، پس از آن صدای آژیر آمبولانس ها شنیده شد که فهمیدم انفجار در نزدیکی ما رخ داده است. دهها امبولانس عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: به دنبال وقوع این حوادث متوجه که یک پهپاد اصابت کرده و خسارات گسترده و تلفات جانی بسیاری برجای گذاشته است.

آویرام اشکنازی، یک امدادگر در این باره گفت : "به محل حادثه که رسیدیم. ده‌ها مجروح با درجات مختلف دیدیم. منظره وحشتناکی بود.

شمار زخمی های نظامیان رژیم صهیونیستی درحمله پهپادی امشب (یکشنبه شب) حزب الله به جنوب حیفا که رسانه های صهیونیستی از آن به عنوان خونبارترین حمله از زمان آغاز جنگ با لبنان یاد کرده اند، به 67 نفر افزایش یافت، تا کنون شمار کشته ها نیز سه نفر اعلام شده است.

پربیننده ترین خبرها