" عقاب" فلسطینی خودروی گشتی ارتش صهیونیستی را شکار کرد+‌فیلم

دوشنبه 23 مهر 1403 - 13:02

عملیات کیفی مقاومت و مقابله آن با نقوذ نظامیان اشغالگر به باریکه غزه همچنان ادامه دارد. گردان‌های القسام- شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس- یک خودروی گشت‌زنی اسرائیل را در شرق شهر خان‌یونس در جنوب باریکه با پهپاد هدف قرار داد.

العالم- فلسطین اشغالی

در حالی‌که ارتش اشغالگر با حمایت آمریکا و اروپا به تجاوز علیه غزه و کشتار اهالی آن ادامه می‌دهد مقاومت اسلامی نفوذ نظامیانی که از چند محور درصدد نفوذ به باریکه هستند را دفع می‌کند.

گردان‌های القسام صحنه‌هایی از هدف قرار دادن یک خودروی گشت‌زنی ارتش اشغالگر در شرق شهر خان‌یونس در جنوب باریکه غزه تویز پهپاد تهاجمی "الزواری" موسوم به "عقاب"، که مجهز به دوربین بوده را منتشر کرده است.

در این ویدیو، گردان‌های القسام دو دستگاه جیپ با ۴ سرنشینان را هدف قرار داد. این گردان‌ها همچنین تصاویری از هدف قرار دادن تجمع نیروهای اسرائیلی در مرزهای بین باریکه غزه و فلسطین اشغالی و داخل منطقه غلاف را با پهپادهای تهاجمی، منتشر کرده است.

علاوه بر این، القسام خانه‌ای را در شرق اردوگاه "جبالیا" در شمال باریکه غزه هدف قرار داد که در آنجا ده‌ها سرباز اشغالگر محبوس شده بودند و تمامی آنها در این حمله، کشته و یا زخمی شدند.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز به نوبه خود اعلام کرد که مبارزان آن یک کوادکوپتر اسرائیلی را که در حال انجام ماموریت شناسایی در محله "الزیتون" در شرق شهر غزه بود ساقط کردند. این گردان‌ها همچنین از منفجر کردن دو خودروی زرهی ارتش اشغالگر در جریان نفوذشان به جنوب شرقی محله الزیتون در شهر غزه، خبر داد.

پربیننده ترین خبرها