قسام مواضع رژیم صهیونیستی را در سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی موشک باران کرد

قسام مواضع رژیم صهیونیستی را در سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی موشک باران کرد
دوشنبه 16 مهر 1403 - 10:33

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی با حمله موشکی گسترده مواضع رژیم صهیونیستی را در هم کوبیدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی پایگاه نظامی صوفا، تجمع نیروهای اشغالگر اسرائیلی در گذرگاه زمینی رفح و اطراف شهرک حولیت و مرکز عملیات دشمن در پایگاه نظامی کرم ابوسالم را با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم درهم کوبید.

همچنین خبرگزاری سما فلسطین در این زمینه گزارش داد: گردان‌های قسام ساعتی پیش در پیامی به مناسبت سالروز آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته، اعلام کرد: در چنین روز و دقایقی (در سال گذشته) مجاهدان قسام از موانع مرزی عبور کرده و پایگاه‌های نظامی اسرائیلی و شهرک‌های صهیونیستی در اطراف نوار غزه را تحت کنترل خود در آورده و نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر را کشته، مجروح کرده و به اسارت گرفتند.

تعداد موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده به سمت اراضی اشغالی طی یک سال جنگ

ارتش رژیم صهیونیستی تعداد موشک ها و پهپادهای شلیک شده به سمت اراضی اشغالی طی یک سال جنگ در غزه را به این شرح اعلام کرد:

حدود 13200 موشک از نوار غزه و 12400 موشک و پهپاد از لبنان، همچنین 180 موشک و پهپاد از یمن به سرزمین های اشغالی شلیک شده است.

این گزارش می افزاید که 400 موشک و پهپاد از ایران و 60 موشک و پهپاد از سوریه نیز سرزمین های اشغالی را هدف هدف قرار داده اند.

گفتنی است که مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصر به‌ فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.
به رغم اعمال سانسور اخبار تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه، اشغالگران صهیونیست اذعان کرده اند که از 7 اکتبر سال گذشته تاکنون 4576 نظامی صهیونیست مجروح شده اند که 696 نفر از آنها در وضعیت بحرانی قرار دارند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ جنگ ویرانگری را علیه باریکه غزه آغاز کرده است. طی این مدت 70 درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه را به شدت تخریب کرده و محاصره شدید و ضد انسانی را در قالب مجازات جمعی در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه بر فلسطینیان غزه تحمیل کرده است.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود ۱۲ ماه جنگ، نتوانسته است به اهداف خود در این جنگ شامل نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از باریکه غزه دست یابد.

پربیننده ترین خبرها