سردار فدوی: اراده کنیم تمام صهیونیست‌ها را از بین می‌بریم

سردار فدوی: اراده کنیم تمام صهیونیست‌ها را از بین می‌بریم
سه شنبه 24 مهر 1403 - 18:33

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه تشییع شهید نیلفروشان گفت: سرزمین‌های اشغالی از لحاظ جغرافیایی به اندازه یکی از استانهای کوچک ایران است و اگر ما اراده کنیم می‌توانیم تمام صهیونیست‌ها را از بین ببریم.

العالم - ایران

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی در حاشیه تشييع پیکر پاک شهید نیلفروشان، گفت: همه جبهه مقاومت به آنچه که خدا گفته باور دارند. در آیات قرآن با صراحت گفته شده که هیچگاه حزب شیطان پیروز نیست و همیشه حزب خدا پیروز است.

وی افزود: رزمندگان جبهه مقاومت به سخن خدا باور دارند. این باور دلیل پیروزی آن‌ها است. همه خبیثان عالم در جبهه مقابل جمع هستند، اما نمی‌توانند پیروز شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اصلی‌ترین مشخصه یک مسلمان، یک شیعه، یک رزمنده جبهه‌ مقاومت، یک پاسدار انقلاب اسلامی و یک بسیجی باورمندی به وعده الهی است. آن هم وعده‌هایی که صریح و واضح در قرآن آمده است. این دلیل قبراقی سربازان جبهه مقاومت است.

سردار فدوی گفت: شهادت آرزوی رزمندگان است. آرزوی کسانی که ۴۵ سال در این راه قدم برداشتن شهادت است. آن‌هایی که باقی می‌مانند شهادت را نقطه پیروزی می‌دانند. احمقان دنیا یعنی اسرائيل و آمریکا شهادت شهید نصرالله را پایان حزب‌الله اعلام کردند، اما دیدند که حزب‌الله خیلی قوی‌تر از گذشته در حال فعالیت است.

سردار فدوی همچنین در واکنش به تهدیدات دشمنان اظهار داشت: تهدیدات خبیثان عالم از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز بوده و آن‌ها همواره برای به شکست کشاندن این انقلاب تلاش کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه میدان و دیپلماسی هماهنگ‌تر و مستحکم‌تر شده‌اند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی هر سال قوی‌تر و دشمنان ضعیف‌تر شده‌اند.

سردار‌ فدوی با تأکید بر این‌که پیروزی از آنِ حزب خدا و شکست از آنِ حزب شیطان است، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت در کل منطقه توسعه پیدا کرده است و عراق، سوریه، فلسطین و یمن به عنوان ید واحده عمل می‌کنند و با سرعت در حال پیشروی هستند.

وی تصریح کرد: سرزمین‌های اشغالی از لحاظ جغرافیایی به اندازه یکی از استانهای کوچک ایران است و اگر ما اراده کنیم می‌توانیم تمام صهیونیست‌ها را از بین ببریم.

فارس

پربیننده ترین خبرها