هلاکت ۵ نظامی صهیونیست در درگیری با حزب الله

هلاکت ۵ نظامی صهیونیست در درگیری با حزب الله
پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 00:20

با هلاکت پنج نظامی صهیونیست در درگیری با حزب الله طی بیش از دو هفته اخیر، شمار کشته‌های ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی به ۲۵ تن رسید.

العالم - فلسطين اشغالي

رسانه‌های عبری چهاشنبه شب گزارش دادند که پنج نظامی رژیم اسرائیل در درگیری‌ها با حزب الله کشته شده و 15 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

در همین حال؛ وب سایت عبری "خدشوت بزمان" ساعتی پیش اعلام کرد که هشت بالگرد ارتش "اسرائیل" در بیمارستان رمبام شهر حیفا فرود آمده‌ و نظامیان کشته و زخمی را به این بیمارستان منتقل کرده‌اند.

رسانه‌های عبری می‌گویند همزمان با فرود آمدن هشت بالگرد در بیمارستان رمبام حیفا، دو باگرد دیگر در بیمارستان‌های «بلینسون» و «‌تل هشومیر» به زمین نشسته‌اند. قبل از صبح امروز نیز یک بالگرد از خطوط درگیری در جنوب لبنان، نظامیان زخمی شده را به مرکز درمانی الجلیل در نزدیک مرزهای فلسطین اشغالی منتقل کرده بود.

با فرود این دو بالگرد اخیر، تا این لحظه 13 بالگرد در بیمارستان‌های فلسطین اشغالی به زمین نشسته‌اند.

حزب الله در بیانیه اخیر خود گفته بود که شمار زیادی از صهیونیست‌ها در اطراف شهرک قوزح کشته یا زخمی کرده و چند حمله و عملیات موشکی علیه متجاوزین در داخل اراضی اشغالی انجام داده است.

رسانه‌‌های عبری بعد از فرود 10 بالگرد ارتش این رژیم در بیمارستان‌های فلسطین اشغالی می‌گویند تعداد زخمی‌هایی که به بیمارستان‌های حیفا منتقل شد‌ه‌اند، زیاد است و به نظر می‌رسد نظامیان صهیونیست ضربه مهلکی از مقاومت لبنان دریافت کرده‌اند.

ارتش رژیم اشغالگر قدس امروز اعلام کرد که 13 نظامی این رژیم طی 24 ساعت گذشته در درگیری‌های جنوب لبنان زخمی شده‌‌اند. در طول 16 گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی 20 نظامی خود را در درگیری با حزب الله از دست داده که با احتساب پنج نظامی جدید، شمار کشته‌ها به 25 تن خواهد رسید که رکورد جدیدی است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها